توئیت سفیر چین در پی تهدید ترامپ در حمله به اماکن فرهنگی ایران

به گزارش مجله عطر یاس، سفیر چین در تهران در پی رجزخوانی اخیر ترامپ با انتشار تصاویری از اماکن فرهنگی ایران مطرح نمود میراث فرهنگی دنیا، متعلق به همه بشریت است.

توئیت سفیر چین در پی تهدید ترامپ در حمله به اماکن فرهنگی ایران

با تور چین نوروز 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در ایران در پی تهدید اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حمله به اماکن فرهنگی ایران در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از آثار و اماکن فرهنگی ایران، نوشت: میراث فرهنگی دنیا، متعلق به همه بشریت است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد (یکشنبه) در پیامی توئیتری مطرح نمود: در صورتی که ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکا حمله کند، آمریکا 52 سایت در داخل ایران (به نمایندگی از 52 آمریکایی که ایران سال ها پیش به گروگان گرفته بود) حمله خواهد نمود که بعضی از آنها بسیار سطح عالی و مهم برای ایران و فرهنگ ایران است و این اهداف و خود ایران بسیار سریع و خیلی سخت مورد هدف قرار خواهند گرفت. آمریکا تهدید بیشتری نمی خواهد.

در پی این تهدیدات ترامپ، سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا روز یکشنبه به وزارت خارجه احضار و سید عباس عراقچی مراتب اعتراض شدید ایران را به وی ابلاغ و توضیح داد: ایران زیر بار هیچ تهدید یا ارعابی نخواهد رفت و قاطعانه آماده پاسخ گویی به هر تهدید یا اقدام علیه امنیت و تمامیت ارضی خود است.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 536

به "توئیت سفیر چین در پی تهدید ترامپ در حمله به اماکن فرهنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت سفیر چین در پی تهدید ترامپ در حمله به اماکن فرهنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید