عزم شرکت های ایتالیایی برای ادامه حضور در ایران

به گزارش مجله عطر یاس، دونالد ترامپ که از بهمن سال 1395به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده است، هجدهم اردیبهشت ماه در اقدامی غیرقانونی و ناموجه خروج از توافق هسته ای را اعلام و دستور بازگشت تحریم ها در دوره 90 و 180 روزه را صادر کرد؛ این تصمیم سبب شد بعضی شرکت ها برای ماندن یا ترک بازار ایران دچار تردید شده و اعلام نمایند همکاری خود را با تهران کاهش می دهند تا از پیامدهای تحریم آمریکا در امان بمانند.

عزم شرکت های ایتالیایی برای ادامه حضور در ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، اما در حالی که آمریکا درصدد یارگیری برای به انزوا کشاندن ایران به وسیله ابزارهای مالی است و عدم پایبندی ایران را به روح برجام بهانه می نماید که طبق گزارش آژانس هسته ای، ایران به تمام تعهدات خود عمل نموده است؛ نخست وزیر ایتالیا بر حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید و رم به عنوان یکی از شرکای بزرگ تهران، چندین قرارداد بزرگ را با ایران پس از بدعهدی آمریکا در خروج از برجام منعقد کرد.

در این خصوص مدیرعامل شرکت اس.بی لیفت موتور (SB lift Motor) ایتالیا گفت: ایران به لحاظ مالی موقعیت خوب و پیشران و رو به رشدی دارد و ما تولیدهای خود را به تمام نقاط دنیا از جمله ایران می فروشیم.

ورنوچی مارینو (Vernocchi Marino) که برای پنجمین بار به ایران سفر نموده است، اضافه کرد: ما به حقیقت های بسیاری در ایران دست یافته ایم و این حقیقتی مثبت و درخشان است که به سختی می توان در دیگر نقاط دنیا آن را یافت.

وی با بی نظیر خواندن موقعیت ایران در اقتصاد بین الملل، درباره آینده برجام گفت: در زمان حاضر نمی توان درباره آینده برجام نظر داد اما بر اساس شواهد موجود و طبق رفتاری که از سوی ایران و طرف های دیگر این توافق وجود داشته، این موضوع قابل تحلیل است.

این تولیدکننده بالابر در ایتالیا اضافه کرد: ایران از نظر تمدنی در صندلی بهتری قرار داشته و اروپا تعاملات خوبی با این کشور دارد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 423

به "عزم شرکت های ایتالیایی برای ادامه حضور در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم شرکت های ایتالیایی برای ادامه حضور در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید