ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی 85 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله عطر یاس، تهران (پانا) - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام افزایش 18 درصدی صادرات کالاهای کانتینری از بندرشهید رجایی از ابتدای امسال می گوید طی این مدت 222 هزار و 753 TEU کانتینر از این بندر به کشورهای مقصد صادر شده است.

ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی 85 درصد افزایش یافت

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی ران درباره فعالیت شش ماهه بندر شهید رجایی درحوزه کانتینری، اظهارداشت: طی این مدت 208 هزار و 735 TEU کانتینر وارد بندرشهید رجایی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: مقدار ترانزیت کالا اجرا شده درمدت یاد شده 141 هزار TEU کانتینر بود که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجه 85 درصدی را نشان می دهد.

محمدی کرجی ران اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 824 فروند کشتی کانتینری به بندر شهید رجایی تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2,4 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، شایان ذکر است، بندر شهید رجایی با دارا بودن 10 پست اسکله کانتینری به طول2 هزار و 500 متر و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته بندری درحال حاضر ظرفیت تخلیه و بارگیری 5,5 میلیون TEU کانتینر را دارا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1705

به "ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی 85 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی 85 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید