بورل اعضای گروه 7 را در جریان آخرین شرایط مذاکرات برجام قرار داد

به گزارش مجله عطر یاس، ایرنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه هفت به لندن سفر نموده گفت که درباره آخرین شرایط مذاکرات وین در مورد احیای برجام با اعضای شرکت کننده در این نشست بحث و رایزنی نموده است.

بورل اعضای گروه 7 را در جریان آخرین شرایط مذاکرات برجام قرار داد

جوسپ بورل این مطلب را در گفت وگو با خبرنگاران در لندن بیان داشت و اضافه نمود که مذاکرات مفید و سازنده ای را درباره طیف مختلفی از تحولات بین المللی و مهم ترین مسائل روز دنیا داشته است.

او در پاسخ به این سئوال که مذاکرات در چه حوزه های پیشرفت داشته اضافه نمود: فرصت داشتم تا با همکارانم درباره شرایط مذاکرات برجام، توافق هسته ایران، گفت وگو کنم، با وزیر امور خارجه آمریکا هم در مورد آخرین تحولات مذاکرات که سخت است اما جریان دارد گفتگو داشتیم.

وی یادآور شد که دور جدید مذاکرات برجام در قالب نشست کمیسیون مشترک روز آدینه ادامه پیدا خواهد نمود.

بورل دیروز با آنتونی بن وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه اجلاس گروه هفت ملاقات کرد و دو طرف پیرامون بازگشت احتمالی واشنگتن به برجام و نحوه اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق بحث و گفتگو کردند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که دوشنبه گذشته وارد لندن شد، در توئیتی بر لزوم استفاده از پنجره فرصت کنونی برای حرکت به سمت بازگشت آمریکا به توافق و اجرای کامل آن تاکید نمود.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1518

به "بورل اعضای گروه 7 را در جریان آخرین شرایط مذاکرات برجام قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورل اعضای گروه 7 را در جریان آخرین شرایط مذاکرات برجام قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید