5 برنامه برتر و رایگان برای ویرایش عکس

به گزارش مجله عطر یاس، این روز ها اپلیکیشن های ویرایش عکس برای گوشی های هوشمند به طور گسترده در دسترس هستند و بسیاری از آن ها را می توان به صورت رایگان استفاده کرد.

5 برنامه برتر و رایگان برای ویرایش عکس

در این گزارش مجموعه ای از برترین برنامه های ویرایش عکس رایگان برای گوشی های اندرویدی معرفی شده است:

Canva

اگر می خواهید رزومه خود را تقویت کنید، یا یک گرافیک زیبا برای وبلاگ خود ایجاد کنید، یا اینکه بعضی ویرایش ها را در یک عکس برای رسانه های اجتماعی انجام دهید، یا هر چیز دیگری، می توانید از Canva بهره ببرید. Canva برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی، کارت های تولد و هر چیز دیگری که مربوط به طراحی گرافیکی است بسیار مفید است. دارای مجموعه کاملی از قالب ها برای هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، از جمله TikTok، Facebook، Snapchat و LinkedIn است.

Snapseed

اگر می خواهید سلفی های ویژه ای داشته باشید، SnapSpeed برنامه مناسبی برای آن است. SnapSpeed به وسیله گوگل پیشرفته و استفاده از آن کاملا رایگان است. استفاده از این اپلیکیشن آسان است و نه تنها برای عکس های شخصی استفاده می گردد، بلکه می توانید از آن برای سایر عکس ها نیز بهره ببرید. می توانید از آن برای تنظیم روشنایی عکس، اعمال فیلتر ها و وینیت ها، استفاده از برس درمانی برای حذف افراد یا جزئیات ناخواسته، و استفاده از درخشش زیاد برای لوکس تر به نظر رسیدن بهره ببرید.

Adobe Express

Adobe یکی از برترین نرم افزار های ویرایش عکس رومیزی است که به وسیله ویرایشگر های حرفه ای عکس استفاده می گردد. اما این شرکت Adobe Express را برای دستگاه های اندرویدی توسعه داده است.

این برنامه دارای ویژگی های زیادی است و می تواند به عنوان یک ویرایشگر عکس معمولی برای بهبود و تغییر عکس ها به هر شکلی که می خواهید کار کند. از قالب های موجود در برنامه می توان برای طراحی پست های رسانه های اجتماعی، بنرها، پوسترها، کلاژ ها یا حتی تصاویر کوچک برای ویدیو های YouTube استفاده کرد. این برنامه بعلاوه دارای راهکار هایی با یک کلیک برای تعدادی از کار های ویرایش عکس، مانند حذف پس زمینه، اعمال متن، یا افزودن فیلتر، پوشش و بافت است.

استفاده از این برنامه رایگان است، اما برای باز کردن قفل طرح های تازه، مانند فونت ها، شبکه ها و قالب ها، باید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

PhotoDirector

لازم نیست یک ویرایشگر عکس حرفه ای باشید تا از عکس های اندرویدی خود نهایت استفاده را ببرید، زیرا این برنامه یاری زیادی به شما خواهد نمود.

این برنامه دارای ویژگی هایی است که بعضی از کار های ویرایش را اتوماتیک و ساده می نماید. می توانید از آن برای متحرک سازی عکس های خود، تنظیم نور و رنگ ها و روتوش هر قسمت از عکس بهره ببرید. بعلاوه دارای تعدادی ویژگی پیشرفته مانند شکل دادن به چهره و ویرایشگر سلفی است. بعلاوه می توانید با استفاده از AI Style برای تبدیل عکس خود به نسخه کارتونی کمی سرگرم شوید.

این امکان وجود دارد که از برنامه به صورت رایگان بهره ببرید یا برای اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کنید، و قیمت بسته به انتخاب شما برای دریافت فرق دارد.

ScreenMaster

ممکن است فکر کنید که فقط برای اسکرین شات ها به ویرایشگر جداگانه احتیاج ندارید، اما ScreenMaster برای این کار خوب است.

این برنامه به شما یاری می نماید تا با ویژگی Photo Markup خود، داده های حساس را از عکس ها حذف یا مسدود کنید. اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید، می توانید از این برای برجسته کردن بخش های مهم اسکرین شات نیز بهره ببرید. علاوه بر این، از Photo Stitching برای ترکیب چندین اسکرین شات در یک عکس بهره ببرید.

بعلاوه می توانید از آن برای گرفتن اسکرین شات بدون اتکا به روش اصلی گوشی اندرویدی بهره ببرید. این برنامه روش تازهی را برای گرفتن اسکرین شات معرفی می نماید، از جمله تکان دادن ساده دستگاه یا ضربه زدن روی یک دکمه شناور تازه.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فرادید
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2120

به "5 برنامه برتر و رایگان برای ویرایش عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 برنامه برتر و رایگان برای ویرایش عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید