گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آبان ماه جاری از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در روز های 19، 20 و 21 آبان امسال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

این گردهمایی با هدف استفاده از دانش و نوآوری در مدل بهینه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و در محور های حفاظت فیزیکی، کشف و شناسایی، انبارداری هوشمند، بازرسی در سطح عرضه، پایش مرزها، هوشمندسازی نظارت بر ترانزیت و لجستیک، بهینه سازی امحا و بازیابی و... برگزار می گردد.

صندوق نوآوری و شکوفایی برای این گردهمایی سه روزه، برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله آن می توان به رویداد های معرفی نیازمندی های فناورانه، نشست های مذاکره B2B و پنل های تخصصی اشاره نمود.

علاقه مندان جهت حضور در رویداد های جانبی این گردهمایی می توانند به وسیله لینک https://evnd.co/ygg27 ثبت نام و یا با شماره تلفن 77240576 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 424

به "گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز آبان ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی ارائه فناوری های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز آبان ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید