عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت 4 سال محبوبیتش را حفظ نموده است!

به گزارش مجله عطر یاس، از مارس 2019 که Huawei P30 Pro عرضه شد، بنابر نظرسنجی وبسایت gadget 360 این تلفن همراه برترین تلفن همراه مالی است که غول فناوری چینی ساخته است.

عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت 4 سال محبوبیتش را حفظ نموده است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، Huawei P30 Pro پرچمدار غول فناوری چینی است. همه چیز در سری P هوآوی به عکاسی مربوط می گردد. غول چینی در ساخت این تلفن همراه قصد داشته است تا از نظر کیفیت و ویژگی های دوربین، از اپل، سامسونگ و سایر بازیکنان در فضای گوشی های رده بالا پیشی بگیرد.

پس از آزمایش سنسورها، لنزها و ویژگی های نرم افزاری منحصربه فرد با خانواده های هواوی P10 و P20، گوشی Huawei P30 Pro، وارد بازار شد. ویژگی شاخص این گوشی قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری آن است.

P30 Pro هوآوی اولین تلفنی بود که دارای قابلیت زوم اپتیکال 5X بود، این قابلیت به لطف سیستم لنز پریسکوپی آن به دست آمد. در مجموع چهار دوربین پشتی از جمله سنسور عمق 3 بعدی Time-of-Flight و دوربین فوق عریض دارد. بعلاوه از قابلیت های باورنکردنی در نور کم به وسیله دوربین اصلی برخوردار است.

P30 Pro از تراشه Kirin 980 هوآوی استفاده می نماید.

صفحه نمایش Huawei P30 Pro

Huawei P30 Pro در کنار داشتن یک نمایشگر خمیده، از شیشه های پیشرفته ساخته شده از ترکیب آلومینوسیلیکات برای محافظت استفاده می نماید که نسبت به شیشه های معمولی تحمل بسیار بیشتری در برابر خراشیده شدن دارند.

این نمایشگر 6.47 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و حاشیه های بسیار اندک خود و لبه های خمیده جلوه بسیار جذابی داشته و نسبت تصویر سینمایی 19.5:9 را در اختیار کاربر قرار می دهد.

رنگ بندی Huawei P30 Pro

Huawei P30 Pro، با قرارگیری رنگ های براق در بالا و مات در پایین، کمی به گوشی های گوگل پیکسل شباهت پیدا کرد و در دو رنگ تازه با نام های Mystic Blue و Misty Lavender عرضه شد که اولی آبی و دومی رنگی بین صورتی و بنفش است.

به طور کلی Huawei P30 Pro در 7 رنگ به بازار عرضه شده است.

همراه با موارد فوق هواوی با طراحی مقاوم گوشی پیروز به دریافت استاندارد IP68 برای این گوشی شده و این بدان معناست که حتی اگر هنگام شنا در استخر نیز گوشی Huawei P30 Pro را در دست داشته باشید هیچ مسئله ای برای آن پیش نخواهد آمد.

  • ساعت هوشمند جان کوه نورد را نجات داد

  • این حسگر به ربات توانایی انسانی می دهد

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2188

به "عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت 4 سال محبوبیتش را حفظ نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت 4 سال محبوبیتش را حفظ نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید