تور استرالیا ارزان: پارک ملی لیچفیلد استرالیا در آستانه یک تغییر بزرگ

به گزارش مجله عطر یاس، استرالیا بیش از 500 پارک ملی دارد که زمین های متنوعی، از کوه ها تا بیابان ها تا جنگل های بارانی را می توان در آن ها مشاهده کرد.

تور استرالیا ارزان: پارک ملی لیچفیلد استرالیا در آستانه یک تغییر بزرگ

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پارک ملی کاکادو می توانست از لحاظ ماجراجویی های مربوط به حیات وحش در زمین های منتهی الیه شاقتصادی استرالیا از معروفیت زیادی برخوردار باشد؛ اما پارک ملی لیچفیلد که در 70 کیلومتری جنوب داروین قرار گرفته است، بیشترین بازدیدکننده را دارد. بیشتر مسافران بین المللی که وارد استرالیا می شوند، معتقدند هر فردی که به منطقه Down Under وارد می گردد، باید به هر دوی آن ها سر بزند.

در اخبار تازهی که برای مردم محلی و بازدیدکنندگان به یک مقدار هیجان انگیز بود، اعلام شد که دولت استرالیا یک بسته اقتصادی 12.1 میلیون دلاری برای توسعه پارک ملی لیچفیلد در 12 ماه آینده تخصیص داده است تا پنج فضای مخصوص شنا، مسیرهای تازه کوهستانی برای دوچرخه سواری، مسیرهای رانندگی و سه کمپ تازه برای بازدیدکنندگان در آن احداث گردد.

لورن مویس، وزیر گردشگری و فرهنگ، گفت:

این بسته اقتصادی، بزرگ ترین سرمایه گذاری انجام گرفته بر روی زیرساخت های تازه است تا لیچفیلد را به عنوان یک مقصد گردشگری برتر برای ماجراجویان آماده سازد.

بعلاوه، با تایید مالکان سنتی و صاحبان بومی این منطقه، دامنه تجاری بیشتری در داخل پارک احداث خواهد شد. اگر چه این پارک را به افتخار یک کاوشگر بریتانیایی نامگذاری نموده اند، اما اینجا سرزمین های سنتی مردم قبایل Marrathiel ،Marranunggu ،Werat ،Warray و Koongurrukun است.

در حال حاضر، بخش بزرگی از 370٬000 بازدیدکننده ای که هر سال به این منطقه سر می زنند، بیشتر وقت خود را در بیابان های شاقتصادی آن که وسعتی برابر با 1500 کیلومتر مربع دارد می گذرانند، آن ها از بتهلور در سمت شمال، وارد منطقه می شوند و سپس به بازدید از قله های مغناطیسی ترمیت، بولی راکهول و آبشارهای فلورانس سرسبز می فرایند. اما برنامه بلندمدتی که دولت اندیشیده است مبنی بر توسعه لاچفیلد، از جنوبی ترین بخش در نزدیکی رود دالی به سمت آبشارهای فلورانس است تا بتوان به این طریق سفری یک روزه به غرب استرالیا داشت.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1834

به "تور استرالیا ارزان: پارک ملی لیچفیلد استرالیا در آستانه یک تغییر بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: پارک ملی لیچفیلد استرالیا در آستانه یک تغییر بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید