راهنمای سفر به بیرمنگام در انگلستان

به گزارش مجله عطر یاس، راهنمای مسافرتی به بیرمنگام | Travel Guide To Birmingham

بیرمنگام، دومین شهر بزرگ کشور انگلیس است و تلفیقی از جاذبه های طبیعی و جنب و جوش صنعتی می باشد. آرامش و رضایتمندی بی نظیری در بین ساکنان شهر بیرمنگام وجود دارد. شهر بیرمنگام انگلیس یکی از شهرهای مسلمان نشین است و بیشتر ساکنانش را مهاجران تشکیل می دهند. قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و بعلاوه چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به بیرمنگام خبرنگاران میخواهد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور انگلیس همراهی کنید.

راهنمای سفر به بیرمنگام در انگلستان

موقعیت جغرافیایی شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام، از لحاظ جغرافیایی در ناحیه میدلند غربی انگلستان است و بعد از شهر لندن پرجمعیت ترین شهر در بریتانیا به شمار می رود. مساحتی که شهر بیرمنگام در انگلیس برای خود اختصاص داده حدود 103 کیلومترمربع بوده و مطابق با آمار سرشماری که در این شهر بیرمنگام در سال 2016 انجام شد تقریبا یک میلیون و دویست هزار نفر در این شهر زندگی می نمایند.

اطلاعات کلی شهر بیرمنگام در انگلستان

زبان: انگلیسی

واحد پول: پوند

نوع برق شهری در بیرمنگام: برق شهری در این شهر 230 ولت و 50 هرتز است.

کد کشور: +44

اختلاف زمان انگستان با تهران: 3 ساعت و نیم عقب تر است.

شماره های اضطراری:

پلیس اضطراری: 101

آتش نشانی، آمبولانس و پلیس: 112 یا 999

فرودگاه ها: فرودگاه بیرمنگام (یک فرودگاه همگانی مسافربری با کد یاتا BHX)

آب و هوای شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام، مانند دیگر شهرهایی که در کشور انگلستان دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد. برترین زمان برای سفر به این شهر بین ماه های فروردین تا خرداد است و هوا در این بازه زمانی بسیار مطبوع و دلپذیر می باشد. البته زمستان ها هم این شهر آنچنان طاقت فرسا نیست و در شهر بیرمنگام برف چندانی نمی باشد. توجه داشته باشید در تابستان این شهر بیسار شلوغ می شود و هزینه های به مراتب بالا می فرایند.

هزینه اقامت در شهر بیرمنگام

در شهر بیرمنگام اقامت برای گردشگران کار بسیار ساده ای است. هتل ها و اقامتگاه های زیادی در شهر بیرمنگام وجود دارد با توجه به بودجه مورنظرتان و همینطور انتظاراتی که از محل اقامتتان دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. به غیر از هتل، اقامتگاه های متنوعی هم در این شهر وجود دارد که بتوانید با اقامت در آنها از لحاظ مالی برایتان ارزان باشد، اما دیگر نیازهای شما نظیر امکانات مناسب و امنیت نیز نمی تواند در این مدل اقامتگاه ها مانند هتل محیا باشد.

گفتنی است که آژانس مسافرتی خبرنگاران در بیشتر نقاط جهان دارای امکان رزرو هتل است و بعلاوه شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به بیرمنگام به چند هتل خوب در این شهر اشاره خواهیم کرد.

هتل های پیشنهادی در شهر بیرمنگام

  • هتل و اسپای کلوور بیرمنگام | Clover Spa and Hotel

هتل 5 ستاره این که در راهنمای سفر به بیرمنگام می خواهیم به آن اشاره کنیم، هتل و اسپای کلوور است. این هتل برای مهمانانش سرزمین رویایی به شمار می رود زیرای تمام امکاناتی که باعث رفاه حال آنان می شود برایشان مهیا است. این هتل بخاطر سالن اسپای بی نظیرش معروف است.

شماره تلفن: 00441213506836

وب سایت: cloverspa.co.uk

آدرس: 759 Chester Rd، Birmingham B24 0BY، UK

  • هتل وستمید بیرمنگام | Westmead Hotel Birmingham

اگر هم می خواهید در سفرتان به بیرمنگام مالی عمل کنید، باید بگوییم که هتل وستمید یکی از ارزان قیمت ترین هتل هایی است که در این شهر واقع است. هتل وستمید دارای امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ، اتاق های جلسات و تجهیزات کنفرانس، خشک شویی و همینطور رستوران می باشد.

شماره تلفن: 00441214451202

وب سایت: westmeadhotel.co.uk

آدرس: Lightning Works Birmingham Rd، Alvechurch، Hopwood، Birmingham B48 7AL، UK

هزینه خورد و خوراک در بیرمنگام

در کشور انگلستان تنوع غذایی بالایی وجود دارد، اما ممکن است که به ذائقه ایرانی ها جور نیاید. اما به طور کلی غذاهای این کشور طعم و مزه دلچسبی را دارا هستند. در ادامه راهنمای سفر به بیرمنگام به هزینه های مربوط به غذا در این شهر را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، که عبارتند از:

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 12 پوند را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان میانه باید 40 پوند پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر بیرمنگام به نسبت ارزان تر است و مبلغ 6 پوند می باشد.

برای تهیه آب معدنی 1 پوند و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 2.5 پوند بپردازید.

اگر هم می خواهید در سفرتان اندازه هزینه ها را کم کنید می توانید در سطح شهر دنبال غذاهای خیابانی باشید، قیمت این غذاها بسیار کم بوده و بعلاوه زمان کمتری برای تهیه شدن آن صرف می کنید. در شهر بیرمنگام رستوران هایی که غذاهای آماده می فروشند زیاد است. در ادامه راهنمای سفر به بیرمنگام می خواهیم چند رستوران در شهر بیرمنگام و بعلاوه بعضی از غذاهای محبوب در این کشور را به اختصار معرفی کنیم

رستوران های حلال در شهر بیرمنگام انگلیس

  • رستوران پرانتسو | Pranzo

در شهر بیرمنگام به علت اینکه تعدادی زیادی از ساکنانی که در آن زندگی می نمایند مسلمان هستند رستوران های حلال متنوعی در آن وجود دارد. رستوران پرانتسو یکی از این رستوران ها است و در آن می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و هندی را میل نمایید. این رستوران، از ساعت 12 ظهر آغاز به کار می نماید؛ به استثنای یکشنبه ها که از ساعت 2 آغاز به کار می نمایند.

آدرس: 262 Warwick Rd, Birmingham B11 2NU, UK

  • رستوران صبا

اگر خواستید در شهر بیرمنگام غذای ایرانی میل کنید، رستوران صبا برترین گزینه برای شما می تواند باشد. این رستوران در منطقه بالسال هیث (Balsall Heath) بزنید. این امکان برایتان وجود دارد که غذا را همان جا میل کنید یا با خود به خانه ببرید. در هر صورت، محیط محبت آمیز و کیفیت غذای این رستوران، تضمینی است. کباب، مرغ زعفرانی و بورانی بادمجان، از جمله غذاهای پرطرفدار رستوران صبا هستند. می توانید در روزهای دوشنبه و آدینه، ساعت 5 و روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت 2 بعد از ظهر به این رستوران بروید.

آدرس: 577 Moseley Rd, Birmingham B12 9BS, UK

هزینه حمل و نقل در بیرمنگام

هزینه بلیط تک سفره 2.5 پوند

هزینه بلیط ماهانه 60 پوند

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 3.5 پوند و به ازای هر یک کیلومتر 1.5 پوند به مبلغ اضافه می شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 30 پوند باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.20 پوند

جاذبه های گردشگری در شهر بیرمنگام

  • کانال بریندلی پلِیس بیرمنگام | Brindleyplace

یکی از منطقه ها گردشگری در شهر بیرمنگام کانال بریندلی است که در نزدیکی ایستگاه اصلی اتوبوس و خط راه آهن این شهر قرار گرفته است.این کانال در قرن 18 ساخته شده و طراح آن یکی از مهندسان معروف انگلیسی به نام جیمز بریندلی است. رستوران های متعددی در اطراف این کانال وجود دارد.

آدرس: 7 Oozells St، Birmingham B1 2HS، UK

  • سالن کنسرت ارکستر سمفونیک بیرمنگام | Symphony Hall

از دیگر جاذبه های شهر بیرمنگام، سالن کنسرت ارکستر سمفونیک است که در سال 1991 به طور رسمی به وسیله ملکه انگلستان نیز افتتاح شد. این سالن در 15 آپریل همان سال به روی علاقمندان باز شد. سالن کنسرت ارکستر سمفونیک یکی از سالن های کنسرت با شکوه در شهر بیرمنگام است که خوانندگان معروفی در آن کنسرت اجرا نموده اند.

آدرس: The ICC، Broad St، Birmingham B1 2EA، UK

  • خانه و باغ وینتربورن بیرمنگام | Winterbourne House and Garden

باغی در شهر بیرمنگام انگلیس وجود دارد که در واقع بخشی از گیاه شناسی دانشگاه بیرمنگام به شمار می رود، در ساخت این باغ و خانه از معماری دوران ادواردی استفاده شده است. بازدید از باغ وینتربورن که جزء میراث فرهنگی این کشور محسوب می شود، برای عموم آزاد است.

آدرس: Winterbourne House and Garden، Birmingham B15 2RT، UK

  • کلیسای خطابه سنت فیلیپ بیرمنگام | The Oratory of Saint Philip Neri

این کلیسا اولین مکان وعظ و خطابه برای مسیحیان کاتولیک انگلستان است که در سال 1849 به وسیله جان هنری نیومن تاسیس شد. کلیسای سنت فیلیپ، پیشینه موسیقیایی بسیار قوی دارد و سال هاست که در هنر موسیقی مذهبی پیشرو می باشد که البته این مسئله را مدیون موسسش، جان هنری می باشد که معتقد بود، موسیقی، خوبی ها را از درون مردم بیرون کشیده و در بین آن ها اشاعه می دهد.

آدرس: 145 Hagley Rd، Birmingham B16، UK

  • بنای شورای شهر بیرمنگام | Birmingham City Council House

این بنا در شهر بیرمنگام در دسته دوم از بناهای فهرستی قرار گرفته است و یکی از بزرگ ت رین ساختمان های شهر است. در مکان همراه جشن های پیروزی ملی را جشن می گیرند.

آدرس: Birmingham B1 1BD, England

  • موزه جواهرات بیرمنگام | Museum of the Jewellery Quarter

یکی از 7 موزه ای که به وسیله بزرگترین موزه مستقل بریتانیا اداره می شود. موزه جواهرات بیرمنگام در سال 2008، به وسیله تریپ ادوایزر، سومین جاذبه گردشگریمهم و پر بازدید اروپا نام گرفت و این افتخار را پس از معبد پانتئون رم و گالری ملی لندن به دست آورد. این موزه درواقع یک کارخانه جواهرسازی در زمان ملکه ویکتوریا بود که مدتی پس از بسته شدنش تبدیل به موزه شد

آدرس: 75 Vyse St، Birmingham B18، UK

مراکز خرید در شهر بیرمنگام

  • بازار خیابانی بالرینگ بیرمنگام | Bullring Open Market

آدرس: 25 Moat Ln، Birmingham B5 5BD، UK

  • مرکز خرید بالرینگ بیرمنگام | Bullring Shopping Centre

آدرس: Selfridges Building، Birmingham B5 4BU، UK

  • بازار دست دوم فروشی بالرینگ بیرمنگام | Bullring Rag Market

آدرس: Saint Martins Market، 17 Gloucester St، Birmingham B5 4RB، UK

بایدها و نبایدها در شهر بیرمنگام

  • امنیت در شهر بیرمنگام به نسبت خوب است، اما حتما مراقبت وسایل ارزشمند خودتان باشید.
  • برای رفت و آمد در سطح شهر ترجیحا از تاکسی بهره ببرید. مردم این شهر عادت به دوچرخه سواری دارند بنابراین می توانید به از دوچرخه برای گشت و گذار در این شهر بهره ببرید.
  • گر نمی خواهید با تور سفر کنید می توانید استفاده از سایت کوچ سرفینگ (com) با یکی از محلی های شهر بیرمنگام ارتباط برقرار کنید و از او بخواهید زمانی که به شهر می روید او همراه و راهنمای شما در این شهر باشد.
منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1908

به "راهنمای سفر به بیرمنگام در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بیرمنگام در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید