ورود ویروس انگلیسی به بحرین و پرسش های افکار عمومی

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری خبرنگاران- با وجود ورود ویروس کرونای انگلیسی به بحرین، پرواز ها بین دو کشور همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

ورود ویروس انگلیسی به بحرین و پرسش های افکار عمومی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون اللؤلؤه، با وجود ورود ویروس کرونای انگلیسی به بحرین، پرواز ها بین دو کشور همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

بر اساس آنچه در گزارش گروه پزشکی آمده است، ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی وارد بحرین شده است. این گروه صرفا به اعلام مشاهده این ویروس در بحرین اکتفا کرد و درباره علل ورود آن به کشور توضیحی نداد، اما دلیل آن برای افکار عمومی کاملا روشن است، مقامات بحرین مرز های هوایی کشور را نبسته اند و پرواز ها به این کشور بخصوص از انگلیس و کشور هایی که نوع جهش یافته ویروس در آن ها شیوع یافته است، همچنان ادامه دارد.

اکنون افکار عمومی بحرین در واکنش به گروه پزشکی که گفته است مسئولیت ما صرفا پایش و ارزیابی است نه کنترل، این پاسخ را غیرقابل قبول دانستند و این پرسش را مطرح کردند که تعداد موارد ابتلا چند نفر است و ویروس جهش یافته از کجا وارد کشور شده است؟ آیا از نوع کرونای انگلیسی است؟ افکار عمومی بحرین از مسئولان این کشور خواستند با مردم صادق باشند تا اعتماد و همکاری مردم را برای مقابله با این ویروس که جان همه را تهدید می نماید، تضمین نمایند.

افکار عمومی بحرین بعلاوه این سوال را مطرح می نماید که چرا پرواز ها متوقف نشده است؟

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1646

به "ورود ویروس انگلیسی به بحرین و پرسش های افکار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ویروس انگلیسی به بحرین و پرسش های افکار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید