5 منطقه ساحلی برتر در اسپانیا برای تعطیلات 2017

به گزارش مجله عطر یاس، برترین سواحل اسپانیا

اسپانیا کشوری بزرگ در همسایگی پرتغال است که با دیدنی های فراوان خود دست کم 45 اثر در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت نموده است. جدا از جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن، سواحل بسیار دیدنی ای هم دارد که در این مطلب از خبرنگاران، 5 تا از برترین سواحل اسپانیا را به شما معرفی می کنیم:

5 منطقه ساحلی برتر در اسپانیا برای تعطیلات 2017

1. آستوریاس

به دور از مسیرهای توریستی معمولی، خط ساحلی شرقی آستوریاس با رنگ زمردی با لبه های صخره ای ، بخشی از بهترین سواحل در اسپانیا را به رخ همگان می کشد. در زیر پیکو د اروپا، انتظار خلیج های صخره ای، هلال های نور طلایی، شهرهای ساحلی و چشم انداز گشت و گذار ساحلی را داشته باشید. اما این کشور فوق العاده، ارزش اکتشاف و آفتاب گرفتن را داراست و زیبایی این منطقه، مدیون دسترسی فوری به دریا و کوه های mar y montaña می باشد- روش عالی برای اکتشاف، با یاری تور یک هفته ای Inntrave به منطقه ها تپه های ناهموار و ساحل آستوریاس است، که ترکیبی از معابد ساحلی با کوه نوردی، یعنی خانه های رعیتی 100 ساله پوسادا دل واله نزدیک Arriondas از منطقه ها دوست داشتنی روستایی بریتانیا می باشد،

2.غرب ساحل کانتابریا

سواحل غربی کانتابریا، تقریبا بیشتر شبیه سیدنی است تا اسپانیا - به جز این خط ساحلی 50 کیلومتری که در امتدادش، شهرهای ماهیگیری زیبا و تپه های سبز آرامش بخش با مزارع سنگی صدساله، به چشم می خورند. بیشتر قسمت های آن، در زمین محافظت شده پارک طبیعی، واقع است که آن را تبدیل به یکی از بکرترین سواحل در اطراف، نموده است. این محل، مورد علاقه همه است، اما منطقه ها بین کومیلاس وسن ویسنت د لا بارکوئرا، در این بین، بهترین ها هستند. کشتی های بریتنی، مجموعه گسترده ای ازخدمات تعطیلات ساحلی از جمله حمل و نقل به علاوه اقامت در این منطقه را ارائه می دهند. منطقه ای عالی در میان این ها، با موقعیت بی نظیر رو به دریا در ساحل Comillas هتل شاد اما ساده Joseín است.

3. لانگری، کانتابریا

پنهان در میان کشور روستایی و آرام کاستا تراسمیرا، سواحل بکر و جدای لانگری، تماشایی ترین منظره ها کانتابریا هستند. مراتع سبزو پهناور در بالای صخره های آهکی کانتابریا، که به سمت پایین به دو قوس طلایی شنی منتهی می شوند، غرش امواجی را پیش روی خود دارد که اینجا را تبدیل به محلی عالی برای گشت و گذار نموده است. به سختی می توان آن را پایتختی پر جنب و جوش، تصور نمود، سانتاندر، بیش از 25km با غرب فاصله دارد. از صلح و آرامش تؤام با راحتی در هتل روستایی لا پوسادای لانگری که حدود 500m عقب تر از ساحل است، لذت ببرید.

4. پلایا دل اینگلس، گران کاناریا

پلایا دل اینگلس و تپه های ماسپالوماس، خورشید پرستان را از زمان دوره هیپی دهه 1960به خود جذب نموده است. هفت مایل باشکوه از ساحل شیرین به تپه های شنی اغوا نماینده در انتهای جنوبی، برای کسانی فراهم شده که امنیت و درخشش در همه جا را ترجیح می دهند. در تلاشی برای بازگرداندن روح لذت گرایی دهه شصت، در سال 2012، یکی از هتل های اصلی، واقع در پشت ساحل، بیشتر از قبل، بازسازی شد، تا سوئیت های بوهمیا و آبگرم را نوسازی نمایند. طرح تقلیدی از گذشته، رستوران واقع در پشت بام با منظره ها پانوراما از بالای تپه ها و قصر لذت بخشی از آبگرم، در هم ادغام می شوند تا هتل کانال مانندی برای مردم فارغ از غم و هواداران قدرت Austin، فراهم گردد.

5. پلایا بلانکا، لانزاروته

اقامتگاه پلایا بلانکا در جنوب انحنای جزیره در اطراف سواحل ماسه طلایی که برای خانواده ها، عالی است. سواحل روستایی Papagayo در حد رانندگی یا قایق سواری کوتاهی با هم فاصله دارند و می توانید به سمت Fuerteventura برای تماشای منظره ها، از یک طرف رودخانه، به سمت دیگر آن، حرکت کنید. مستقیم در ساحل، هتل سوئیت پنج ستاره پپرینسسا یائیزا، مجموعه ای نواستعماری با استخرها، رستوران ها، زمین ورزش و فعالیت های بچه ها برای شادکردن همه دیده می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1924

به "5 منطقه ساحلی برتر در اسپانیا برای تعطیلات 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 منطقه ساحلی برتر در اسپانیا برای تعطیلات 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید