هت تریک فوتسالیست قمی برابر تیم ملی چین

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: علی اصغر حسن زاده فوتسالیست قمی در در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان برابر تیم ملی چین هت تریک کرد و 3 گل به ثمر رساند.

هت تریک فوتسالیست قمی برابر تیم ملی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین مسابقه خود در چارچوب مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا برابر چین به میدان رفت و پیروز شد با پیروزی قاطع 12 بر صفر میدان را ترک کند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا در سالن دانشگاه تون دائه تانگ شهر هوشی مینه ویتنام به مصاف تیم ملی چین رفتند و بهترین پیروزی تاریخ فوتسال کشورمان را برابر چین کسب کردند.

گل های ایران در این بازی را حسین طیبی (4 بار)، علی اصغر حسن زاده (3 بار)، وحید شفیعی (2 بار)، فرهاد فخیم، حمید احمدی و فرهاد توکلی به ثمر رساندند.

علی اصغر حسن زاده فوتسالیست قمی و با تجربه کشورمان در این بازی با به ثمر رساندن 3 گل، هت تریک خود را کامل کرد و با احتساب 2 گلی که در مسابقه نخست برابر اندونزی به ثمر رسانده بود جمع گل های خود را در این رقابت ها به 4 گل رساند.

علیرضا وفایی بازیکن خلاق و جوان تیم فوتسال ماهان تندیس قم که پیش از این کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان نیز بود به همراه علی اصغر حسن زاده بازیکن باتجربه قمی تیم فوتسال نوریلسکی نیکل روسیه تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی می نمایند.

وفایی دیگر نیز در این بازی در ترکیب تیم ملی حضور داشت و در آرایش نخستین ملی پوشان فوتسال به میدان آمد اما با وجود ارائه یک بازی خوب و زیبا مثل بازی با اندونزی پیروز به گلزنی نشد.

تیم ملی کشورمان در مسابقه نخست خود 5 بر یک مقابل اندونزی پیروز شد در حالی که گل چهارم تیم ملی کشورمان را علی اصغر حسن زاده به ثمر رساند.

ملی پوشان فوتسال با پیروزی بر چین صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند و فردا در مسابقه ای تشریفاتی به مصاف استرالیا می روند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 330

به "هت تریک فوتسالیست قمی برابر تیم ملی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک فوتسالیست قمی برابر تیم ملی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید