لیگ والیبال چین، تمرینات بایک موتورز تحت تاثیر حضور سعید معروف

به گزارش مجله عطر یاس، بازیکنان تیم والیبال بایک موتورز از نخستین تمرین تیم خود با حضور که با حضور بازیکنانی مثل معروف و برو برگزار گردید، بسیار هیجان زده بودند.

لیگ والیبال چین، تمرینات بایک موتورز تحت تاثیر حضور سعید معروف

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، لیگ والیبال چین از فردا یکشنبه در شهرهای مختلف این کشور شروع می گردد. در این فصل تیم های شانگهای، تیانجین، ژیجیانگ، بیجینگ بایک موتورز، گوانگدونگ و جیانگسو از 2 بازیک خارجی بهره می برند و حتی تیم بایک موتورز 3 بازیکت خارجی از جمله سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران در اختیار دارد.

نخستین تمرین تیم بیاک موتورز، عصر آدینه با حضور سعید معروف برگزار گردید. یک سایت چینی در این مورد نوشت: سعید معروف و کوین لرو، ملی پوشان تیم های ایران و فرانسه پس از راهیابی تیم های خود به المپیک 2020 توکیو در تمرین های تیم بیجینگ حاضر شدند.

در ادامه این گزارش کوتاه آمده است: تمام بازیکنان تیم بایک موتورز، سعید معروف را به عنوان یک پاسور مطرح در سطح دنیا می شناسند. تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2020 با بازی سعید معروف به موفقیت رسید و به المپیک صعود کرد.

این سایت چینی نوشت: بازیکنان تیم بایک موتورز از نخستین تمرین تیم خود با حضور که با حضور بازیکنانی مثل معروف و برو برگزار گردید، بسیار هیجان زده بودند. تمرکز و جدیت سعید معروف روی تمرین، مورد توجه خاص سایر بازیکنان و حاضران در تمرین نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 537

به "لیگ والیبال چین، تمرینات بایک موتورز تحت تاثیر حضور سعید معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ والیبال چین، تمرینات بایک موتورز تحت تاثیر حضور سعید معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید