لمپارد: نمی خواهم بدل مورینیو باشم، فقط روی نکات منفی تیم ما تمرکز نکنید

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم فوتبال چلسی در آستانه رویایی با استاد سابقش، از انگیزه های خود برای خلق فصلی جدید در تاریخ آبی پوشان لندن گفت.

لمپارد: نمی خواهم بدل مورینیو باشم، فقط روی نکات منفی تیم ما تمرکز نکنید

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی یکشنبه شب در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به خانه تیمی می رود که سرمربی آن را خوب می شناسد. او و مردانش پس فردا میهمان تاتنهام تحت راهنمایی ژوزه مورینیو هستند، مورینیویی که در دو مقطع در چلسی سرمربی لمپارد بود و با او افتخاراتی مانند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. البته این اولین باری نیست که لمپارد به عنوان مربی با مورینیو روبه رو می گردد. او فصل گذشته به عنوان سرمربی دربی کانتی در جام اتحادیه انگلیس، زمانی که مورینیو سرمربی منچستریونایتد بود، رودرروی آقای خاص نهاده شد و توانست او و تیمش را حذف کند. حالا لمپارد میخواهد آن کار را تکرار کند، اما در یک رویداد مهمتر.

لمپارد در نشست خبری پیش از این بازی، در پاسخ به این سؤال که از بازی زیر نظر مورینیو در چلسی چه درس هایی آموخته است که به او یاری کند مانند آقای خاص در چلسی پیروز باشد، گفت: فقط یک مورد نبوده است. مورینیو مربی خوبی است. من اما کوشش نمی کنم که به بدل او تبدیل شوم. خوشحالم که می توانم مقابل ژوزه قرار بگیرم. سال گذشته هم این تجربه را داشتم که اتفاق بسیار مهمی بود. برای او احترام زیادی قائلم. با این حال چیزی که اهمیت دارد، بازی چلسی مقابل تاتنهام است و این آن رقابتی است که بازیکنانم روی آن تمرکز دارند.

چلسی از هفت بازی اخیرش در تمامی رقابت ها تنها دو پیروزی کسب نموده است، اما لمپارد می گوید نباید فقط روی نکات منفی تیمش تمرکز کرد.

او ادامه داد: عملکرد تیم ما یکسری نکات مثبت هم داشته است و شما نباید فقط موارد منفی آن را ببینید. ما تیم چهارم جدول هستیم، البته می دانم که می توانیم جایگاهی بهتر از این هم داشته باشیم، اما هدف مان این است که فقط به حرکت روبه جلوی خود ادامه دهیم.

با رفع شدن محرومیت چلسی از خرید بازیکن، این تیم می تواند در پنجره ژانویه خودش را تقویت کند. لمپارد اما فاش نکرد که تیمش برای بازار زمستانی نقل وانتقالات چه برنامه هایی در سر دارد.

او گفت: من الان نمی توانم فاش کنم که چقدر قرار است برای تقویت تیم هزینه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 565

به "لمپارد: نمی خواهم بدل مورینیو باشم، فقط روی نکات منفی تیم ما تمرکز نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: نمی خواهم بدل مورینیو باشم، فقط روی نکات منفی تیم ما تمرکز نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید