کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد

به گزارش مجله عطر یاس، یک بار دیگر رکورد جابجایی ژوپیرلیگ در آستانه شکسته شدن قرار گرفته است آن هم توسط ثروتمندترین باشگاه این روز های بلژیک.

کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو فصل قبل وقتی در آخرین روز بازار تابستانی بروژی ها به سراغ کاوه رضایی ستاره ایرانی شارلوا رفتند تا با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیون یورو رکورد گران ترین جابه جایی ژوپیرلیگ را بزنند کمتر کسی تصور می کرد در کمتر از دو سال دو بار این رکورد توسط خود بروژ جا به جا گردد.

کاوه با وجود بر تن کردن پیراهن شماره 10 نتوانست زیر بار فشار های ناشی از این پرداخت سنگین تاب بیاورد و تنها یک بار پیروز به گلزنی شد تا در تابستان سال جاری سران باشگاه بروژ به سراغ مهاجمی سنگالی از سری B. ایتالیا بروند و اکوریکه را با رقمی معادل 7 میلیون یورو خریداری نمایند. با این خرید رکورد 5 میلیونی کاوه رضایی شکسته شد تا هم فشار از روی او برداشته گردد هم این بازیکن در بازگشت قرضی به شارلروا دوباره احیا و به یکی از برترین گلزنان ژوپیرلیگ تبدیل گردد.

اما اکوریکه هم انتظارات را برآورده نکرد تا سایت voetbalnieuws در گزارشی از آمادگی بروژ برای ارائه پیشنهاد 13 میلیون یورویی برای خرید آدولفو گائیچ ستاره 23 ساله آرژانتینی باشگاه سن لورنزو خبر بدهد، بازیکنی که به گنج بزرگ این باشگاه معروف و آمار گلزنی عجیبی از خود برجای گذاشته است.

به نوشته voetbalnieuws با پافشاری کلوب بروژ برای خرید ستاره آرژانتینی از سن لورنزو این سئوال پیش آمده که ریسک چنین خرید گرانی قابل تحمل است یا نه؟ چون تا الان پیش نیامده گران ترین جابه جایی های فوتبال بلژیک عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند. ضمن این که این پافشاری برای جذب آدولفو گائیچ می تواند پرونده بازگشت احتمالی کاوه رضایی به بروژ را نیز خیلی زود ببندد تا شارلروا راحت تر از همواره به فکر دائمی کردن قرارداد ستاره 27 ساله ایرانی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 621

به "کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید