لزوم تعطیلی اصناف غیرضروری مرکز لرستان

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/لرستان رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان بر تعطیلی اصناف غیرضروری خرم آباد در راستای جلوگیری از همه گیری کرونا خبر داد.

لزوم تعطیلی اصناف غیرضروری مرکز لرستان

منوچهر اسبکوه با اعلام هشدار در خصوص خطرناک شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در خرم آباد، اظهار کرد: لازم است همه واحدهای صنفی این شهرستان به جز نانوایی ها، قصابی ها، مرغ فروشی، میوه و تره بار فروشی، خواربار، سوپرمارکت ها و فروشندگان لوازم طبی و بهداشتی تعطیل شوند.

وی افزود: اجرای این تصمیم با وجود تشدید مسائل اقتصادی و معیشتی برای قشر کم درآمد جامعه در شرایط کنونی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و جان مردم در خطر بوده، اجتناب ناپذیر است.

اسبکوه ادامه داد: با وجود تعطیلی بازار، خرم آباد هیچ گونه مشکل و کمبودی در زمینه تامین آرد و نان و نیز ارزاق و کالاهای عمومی وجود نداشته و این مایحتاج در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان گفت: در این برهه زمانی برای حفظ جان و سلامتی خود و خانواده باید به نکات بهداشتی توجه خاص داشت و یکی از موارد پیشگیری تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و در خانه ماندن است.

وی بیان نمود: برخود لازم می دانم از واحدهای صنفی که همکاری لازم را با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی داشته و اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود خواهند کرد تقدیر و تشکر می کنم.

اسبکوه گفت: به امید اینکه به زودی این دوره سخت و سخت را با سلامت پشت سر گذاشته و ویروس کرونا را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 761

به "لزوم تعطیلی اصناف غیرضروری مرکز لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تعطیلی اصناف غیرضروری مرکز لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید