فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی

به گزارش مجله عطر یاس، دبیر فدراسیون کشتی از رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی در روز 17 دی ماه اطلاع داد.

فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، سید جلال عسگری گفت: فردا (17 دی) پنجاه و سومین سالگرد درگذشت دنیا پهلوان تختی قهرمان عظیم کشتی ایران و دنیا و اسوه اخلاق و جوانمردی است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های به عمل آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم 17 دی ماه که هر ساله بر سر مزار این قهرمان ملی برگزار می شد، به صورت حضور مرشد و ضرب و زنگ خواهد بود و سال جاری همانند سال های گذشته سخنرانی و اجتماعات نخواهیم داشت، اما مسئولان فدراسیون همانند تمامی علاقه مندان با حضور بر سر مزار آن مرحوم یاد و خاطره این قهرمان و پهلوان عظیم را گرامی خواهند داشت.

دبیر فدراسیون کشتی توضیح داد: با این حال رئیس فدراسیون دیشب هماهنگی های لازم را با معاون استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستان ری به عمل آورده است و برنامه گرامیداشت زنده یاد تختی حتما با حضور مردم و علاقمندان پرشور این پهلوان نامی ایران برگزار خواهد شد.

عسگری در خصوص برنامه فدراسیون کشتی در این روز گفت: صبح فردا با حضور سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و مقصودی مدیرکل پست تهران، مراسم رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: همچنین قصد داریم تفاهم نامه ای را بین فدراسیون کشتی و شرکت ملی پست به امضا برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1311

به "فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود دنیا پهلوان تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید