دکوراسیون داخلی اتاق هتل با رنگ های بسیار شاد و متنوع

به گزارش مجله عطر یاس، طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی اتاق هتل یکی از مهم ترین بخش های ساخت یک هتل شیک و چند ستاره است. همه می دانیم که وجود یک هتل زیبا چقدر می تواند برای یک شهر مناسب باشد و در کنار ساختمان ها و سازهای تاریخی جلوه ای تازه ای به آن ببخشد. شهرهایی که قدمتی تاریخی دارند می توانند با اضافه کردن هتل هایی مدرن و امروزی، ترکیب جالبی را با بافت قدیمی شهر ایجاد کنند. در طراحی داخلی مدرن معمولا از الگوهای بروز در دکوراسیون استفاده می شود مانند کاغذ دیواری های مدرن، فرش و قالی مدرن، کاشی ها و سرامیک های مدرن و … . کاری که دقیقا توسط هتل زیر در یکی از شهرهای تاریخی اوکراین به بهترین شکل انجام شده است.

دکوراسیون داخلی اتاق هتل با رنگ های بسیار شاد و متنوع

معماران درباره نوع طراحی داخلی ویژه این هتل، منبع ایده گیری خود را همین تقابل بافت مدرن و تاریخی شهر اعلام می کنند. به راستی تجربه ای که از زندگی در فضای یک شهر تاریخی با حضور عناصر فوق مدرن و ترکیب آن با زندگی روزمره و عادی مردم شهر ایجاد می شود، بی نهایت جالب و خاطره انگیز خواهد بود. (طراحی داخلی آپارتمان مدرن با تم رنگی تیره در سال 2015)

هتل مورد بحث هشت طبقه بوده و طراحان سعی کرده اند در گوشه گوشه این ساختمان از معماری جالب توجه و نوینی استفاده کنند که منبع خود را مستقیما از زندگی شهری امروزی گرفته است. رنگ های درخشان و روشنی که در مبلمان و زمینه دکوراسیون اتاق ها بکار رفته در کنار عناصر چوبی و همراهی نورپردازی بسیار ویژه با اشکال عجیب و منحصر بفردشان توانسته اند محیطی بی نهایت انرژیک، شاد و فراموش نشدنی پدید آورند. حتما شما نیز با من هم عقیده خواهید بود که سفر به چنین شهری و اقامتی چند روزه در چنین هتلی تجربه ای منحصر بفرد و خاطره ای فراموش نشدنی برایمان رقم خواهد زد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1207

به "دکوراسیون داخلی اتاق هتل با رنگ های بسیار شاد و متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی اتاق هتل با رنگ های بسیار شاد و متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید