خوشگذرانی در هلسینکی، مرکز رویایی فنلاند

به گزارش مجله عطر یاس، در بین منظره ها تماشای، موزه های چشمگیر و معماری خیره کننده خود شهر هلسینکی نیز بسیار تماشای می باشد. شما می توانید برای تماشا طبیعت، تاریخ و یا معماری و یا هر سه به مرکز فنلاند بروید. در مقاله تماشای های هلسینکی هر چه بیشتر با خوشگذرانی در هلسینکی آشنا خواهید شد. پس تا انتهای سرگرمی در هلسینکی با ما همراه باشید.

خوشگذرانی در هلسینکی، مرکز رویایی فنلاند

سرگرمی در هلسینکی برای دوستداران تاریخ

هلسینکی محل اصلی مکان های تاریخی یونسکو، آثار باستانی وایکینگ ها، بعضی از موزه های مجذوب کننده فنلاند و یکی از مقاصد برتر اروپا برای دوستداران تاریخ است. از مکان هایی مانند کلیسای اوسپنسکی، بزرگترین کلیسای ارتدوکس در اروپای غربی و میدان سنا که در محل کلیسای جامع هلسینکی واقع شده است در بین تماشای های هلسینکی در زمان سرگرمی در هلسینکی تماشا نمایید. سپس برای صرف یک غذای سنتی فنلاندی به سالو، یک رستوران در هلسینکی که از دهه 1890 میلادی غذاهایی مانند ماهی قزل آلا و استیک گوزن زرد رنگ را تهیه نموده، بروید. این مکان می داند که چگونه مشتریان خود را خشنود کند. یک مسافر می گوید: برای اقامت در یک هتل تاریخی اتاقی را در هتل کمپ رزرو کنید. این هتل در سال 1887 ساخته شده و میزبان بعضی از سیاستمداران برجسته فنلاند و دارای آیکون های مختلف فرهنگی است و به خاطر آسایشی که برای مسافران فراهم می نماید معروف شده است. یک مسافر می گوید: اتاق ما بزرگ و مبله و دارای یک حمام مدرن بود و با نورپردازی زیبایی طراحی شد.

غذاهای هلسینکی

دسترسی مستقیم هلسینکی به مواد غذایی منحصر به فردی از قطب شمال و اسکاندیناوی و بعلاوه تاریخ طولانی حکومت خارجی ها این شهر را به یک صحنه غذایی عالی که یکی از مجذوب کننده ترین ها در اروپا است، تبدیل کرد. هر یک از غذاهای فنلاندی دارای داستانی مجذوب کننده می باشند. سالن غذاخوری الد مارکت هال غذاهایی را با گوشت گوزن شمالی و پنیر فنلاندی سرو می نماید. سپس از قهوه، شکلات و نان های محلی لذت ببرید و در جستجوی برترین طراحان داخلی در این شهر تاریخی باشید. هلسینکی بعلاوه دارای نوشیدنی های بی نظیر نیز می باشد. در جشنواره غذای هلسینکی شما می توانید مارک های معروف محصولات غذایی را امتحان کنید. در حالی که می توانید در خصوص مواد غذایی قطب شمال که تشکیل دهنده غذاهای هلسینکی است و آن ها را منحصر به فرد نموده، اطلاعات جمع آوری کنید. برترین مکان ها برای خوردن غذا در هلسینکی کجاست؟ هتل فابیان دارای یکی از برترین صبحانه ها می باشد. در وعده صبحانه غذاهای خوشمزه ای مانند ماهی آزاد دودی، خیار، سالاد، ماست، کروسانت (نوعی شیرینی هلالی شکل) و نان تست را ارائه می دهد. غذاهای این منطقه خود نوعی از خوشگذرانی در هلسینکی محسوب می شوند.

مراکز خرید هلسینکی

فروشگاه های ایکیا و اسکاندیناوین-دیزاین جز فروشگاه هایی هستند که محصولاتشان در تمام خانه های سراسر دنیا موجود است. ببینید که چگونه هیلسینکی به روند پیشرفت آن ها یاری نموده است. یک سری از کارخانه های قدیمی به گالری ها و مغازه ها تبدیل شده اند که شما می توانید محصولات مارک های معروف فنلاندی مانند ایتالا، پنتیک و فیلایسون را در آن ها مشاهده کنید سپس اطلاعاتی را درباره صنعت مد فنلاندی و طراحی لباس بدست آورید. از مغازه های محبوب طراحان لباس شهر تماشا کنید و کار هنرمندان زیرزمینی که فقط نام آن ها را می دانید را تحسین کنید. پس از آن شام را در فنداویول میل کنید. یک مسافر می گوید: معماری آن واقعا خیره کننده است. در آخر در هتل کلاس کی که یکی از هتل های پیشرو در هلسینکی است، اقامت کنید. اتاق ها و سالن های آن با آثار هنری جالبی طراحی شده اند که مضامین کالوالا، اشعار حماسی ملی فنلاند را نشان می دهند. این مکان از تماشای های هلسینکی در زمان خوشگذرانی در هلسینکی می باشد.

طبیعت هلسینکی

اگر تمام تاریخ، غذاها، معماری و مراکز خرید هلسینکی را از بین ببرند باز هم طبیعت آن باقی می ماند که شما می توانید در آن برترین پارک ملی به نام نواکیو را کشف کنید و از حیات وحش بی نظیر آنجا بازدید نمایید. همانطور که در مسیرهای جنگل های متراکم و دریاچه های بکر حرکت می کنید می توانید از گوزن ها و سنجاب ها تماشا نمایید. پیاده روی خود را تمام کنید و به هتل هاناهولمن بروید. این هتل در کنار جزیره ای پوشیده شده از درختان کاج قرار گرفته و اتاق های آن طراحی زیبایی دارند و دارای پنجره های بزرگ و چشم اندازی مجلل از محیط اطراف است. یکی از مسافران آن را برترین هتل در هلسینکی می نامد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2075

به "خوشگذرانی در هلسینکی، مرکز رویایی فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در هلسینکی، مرکز رویایی فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید