درخشان: نباید به رادو به دید دروازه بان دوم نگاه کرد، پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز قهرمان شود

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم باید به دنبال برد در تمامی بازی ها باشند تا با اختلاف امتیاز خوبی قهرمان شوند.

درخشان: نباید به رادو به دید دروازه بان دوم نگاه کرد، پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز قهرمان شود

حمید درخشان، سرمربی اسبق و پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت مقابل ماشین سازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد ولی موضوع مهم این بود که ماشین سازی به دنبال یک بازی بسته و گل نخوردن بود. پرسپولیس به خاطر بسته بازی کردن ماشین سازی زمان برد که راه حل رسیدن به دروازه این تیم را پیدا کند و همین موضوع باعث تاخیر در به ثمر رسیدن گل شد.

او اضافه نمود: ماشین سازی خوب و بسته بازی کرد و نهایت دیدش به این دیدار یک امتیاز بود. نکته ای که وجود دارد این است که قرار نیست که هروقت بسته بازی کنید، قسر در بروید ولی در مجموع ماشین سازی تیم خوبی بود و خوب دفاع کرد. پرسپولیس هم موقعیت های خوب زیادی داشت که تنها از یکی از آن ها استفاده کرد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات گل محمدی در ترکیب سرخ پوشان و بازی دادن به سید جلال حسینی گفت: طبیعی بود که آقای گل محمدی باید از بازیکنان دیگرش استفاده می کرد و باید به آن ها هم شانس بازی کردن می داد. بازیکنانی که بازی کردند خوب بودند. پرسپولیس ابزار خوبی در اختیار دارد و فکر می کنم هفته به هفته بهتر می شود.

درخشان در ادامه درباره سنگربانی رادوشوویچ در درون دروازه پرسپولیس اظهار داشت: باید به او شانس داده شود. در گذشته هم که شانس به او داده شد، خوب عمل کرد. به نظرم می توان روی او حساب باز کرد و نباید فقط به دید یک دروازه بان ذخیره به او نگاه کرد.

او در پاسخ به این سوال که باتوجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم، چه میزان شانس برای قهرمانی این تیم قائل است، شرح داد: به نظرم اگر پرسپولیس بازی بعدی اش را ببرد، شانس قهرمانی اش تا حد زیادی بالا می رود ولی بازیکنان باید برای همه بازی ها به دید بردن به میدان بروند تا با اختلاف امتیاز خوبی قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1000

به "درخشان: نباید به رادو به دید دروازه بان دوم نگاه کرد، پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز قهرمان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: نباید به رادو به دید دروازه بان دوم نگاه کرد، پرسپولیس باید با اختلاف امتیاز قهرمان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید