خودروهای رونالدو هوش از سرتان می برد!، عکس

به گزارش مجله عطر یاس، تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با عایدی میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از 30 میلیون دلار دارد.

خودروهای رونالدو هوش از سرتان می برد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، عنوان یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال روی کره زمین، یک ورزشکار مشهور دنیا، سلبریتی و الگوی میلیون ها کودک، رونالدو جدای از سابقه درخشان خود در زمین، یک کلکسیونر سرسخت سوپراسپرت با مجموعه ای است که شامل بعضی از کمیاب ترین و پرطرفدارترین خودروهای دنیا است. اگرچه مجموعه او گسترده نیست، اما شامل فراری F12 TDF، بوگاتی ویرون اسپورت ویتسه و مک لارن سنا بسیار کمیاب است. جدیدترین مورد اضافه شده به ناوگان، فراری دیوانه وار مونزا SP1 بود که تقریباً 2 میلیون دلار قیمت دارد. اما جالب است که این گرانترین خودرو در گاراژ او نیست، با وجود قیمت بالا. این افتخار نصیب بوگاتی سنتودیچی می گردد که 12 میلیون دلار ارزش دارد.

این خودروها شامل خودروهای بسیار کمیاب مانند بوگاتی چنتودیچی و فراری مونزا، جدا از دیگر خودروهای عجیب و غریبی مانند چندین مدل رولز رویس، مرسدس بنز، استون مارتین و غیره است.

البته، داشتن شماره پیراهنی که در سراسر دنیا شناخته شده باشد، سودمند است. نشان CR7 که روی روکش ها نقش بسته است، راهی عالی برای کریستیانو رونالدو برای شخصی سازی خودروهایش ایجاد می نماید. زیرا به هواداران این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه کسی راننده آنهاست. اینکه این فقط یک کلکسیونر ثروتمند نیست، بلکه مسلماً برای همواره بزرگترین بازیکن فوتبال مدرن است. به همین علت است که ما فکر می کنیم مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو یکی از برترین مجموعه های ماشین فوتبالیست ها در دنیا است.

هرکسی نمیتواند بوگاتی چنتو دیچی را داشته باشد

با توجه به اینکه تنها ده دستگاه از بوگاتی چنتو دیچی ساخته شده است، مالک این خودرو بودن، رونالدو را در لیستی بسیار انحصاری قرار می دهد. این خودرو در سال 2019 اعلام شد و تحویل مشتریان به تازگی در سال 2022 شروع شد. بوگاتی چنتو دیچی برای ادای احترام به افسانه بوگاتی EB110SS و برای بزرگداشت 110 سالگرد پلاک بوگاتی ساخته شده است. این واقعاً برترین بوگاتی مدرن است.

این خودرو با بدنه سفارشی که دارد همچنان رونالدو را از بیشتر هایپرکارها و کلسیونرهای دیگر جلوتر می اندازد. به خصوص با در نظر گرفتن این تک خودرو با قیمت 8 میلیون دلار که نیمی از ارزش کل کلکسیون او را تشکیل می دهد و شامل سایر پرچمداران بوگاتی نیز می گردد!

رونالدو به طور ویژه به ایتالیا دعوت شد تا فراری مونزا خود را معین کند

فراری مونزا SP2 کمی کمتر از بوگاتی منحصر به فرد است. قرار بود در مجموع 499 دستگاه بین SP1 تک سرنشین و SP2 دو نفره ساخته گردد. و اما هزینه 1.8؛ میلیون دلار گزارش شده که طبق گزارشات، رونالدو به طور مستقیم در کارخانه فراری در زمان ثبت سفارش خود پرداخت نموده است. ممکن است تعدادی ازمالکان دیگر لیست فراری مونزا مانند مکس ورشتاپن و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن فوتبال سوئدی را بشناسید.

لاکچری و کاربردی

یکی از وسایل نقلیه رایجی که به بسیاری از فوتبالیست ها فروخته می گردد، بنتلی بنتایگا است. این خودرو شیک، قابل استفاده و سریع است. علاوه بر این بنتلی بنتایگا، پورشه پانامرا، به ویژه مدل اسپرت توریسمو GTS یک خودرو محبوب است. پانامرا، در حالی که قابل استفاده است، همچنان به شدت بر روی عملکرد رانندگی 453 اسب بخار قدرت تمرکز می نماید.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2160

به "خودروهای رونالدو هوش از سرتان می برد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای رونالدو هوش از سرتان می برد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید