توافق توریستِ گلزن با پرسپولیس ، آشنایی با گزینه تازه قرمزها در نوک حمله

به گزارش مجله عطر یاس، ظاهرا بعد از مدت ها جست وجو، پرسپولیسی ها بالاخره مهاجم دلخواه شان را پیدا نموده اند؛ بازیکنی که سابقه حضور در باشگاه های بزرگی را دارد و حالا شنیده می گردد که برای بازی در پرسپولیس، با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

توافق توریستِ گلزن با پرسپولیس ، آشنایی با گزینه تازه قرمزها در نوک حمله

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کایسدو در 35سالگی، در آخرین تجربه فوتبالش در لیگ عربستان دیده شده اما قبل از آن، پیراهن تیم های معتبری را در فوتبال اروپا به تن داشته است. آیا این مهاجم در نهایت، احتیاج مبرم تیم یحیی به گلزنی را رفع خواهد نمود؟

رقیب ته وز و آدبایور

منچسترسیتی، نخستین باشگاه بزرگ در زندگی این مهاجم بود. فیلیپه کایسدو در اوج جوانی به بازل سوئیس رفت و در این باشگاه، مورد توجه چند تیم مطرح نهاده شد. او به سیتی ملحق شد و آبی های منچستر برای خریدش 7میلیون یورو هزینه کردند. ترافیک شدید خط حمله باشگاه در حضور ستاره هایی مثل آدبایور و ته وز راهی به جز قرض دادن او پیش روی تیم انگلیسی نگذاشت. کایسدو سپس به صورت قرضی به اسپورتینگ رفت و پیروز نشد برای این تیم گلی به ثمر برساند.

متخصص گلزنی در لالیگا

کایسدو در لالیگا، عملکرد بسیار خوبی داشته است. در حقیقت به نظر می رسد سبک بازی او بیشتر از هر جای دیگری با لالیگا سازگار است. این بازیکن در ترکیب لوانته در یک فصل لالیگا 13گل زد و باشگاه تصمیم گرفت قرارداد قرضی اش را دائمی کند. همین باشگاه به محض روبرو شدن با پیشنهاد خوب لوکوموتیو، این بازیکن را فروخت و سود زیادی به دست آورد. کایسدو در جوانی به لیگ روسیه رفت و 3سال در این لیگ حاضر بود. او پس از آن دوره، به الجزیره امارات رفت و در 18بازی، 5گل با لباس این تیم زد. کایسدو دوباره به لالیگا برگشت و این بار 3فصل خوب دیگر در اسپانیول داشت. او در این فصل 24بار پیروز به گلزنی برای این تیم اسپانیایی شد.

مرد محبوب لاتزیو

پس از درخشش در اسپانیول، کایسدو مورد توجه لاتزیو نهاده شد و 4فصل هم در این تیم بازی کرد، 4فصلی که 139بازی و 33گل در آن رقم خورد. او در استادیوم المپیکو، بازیکن محبوبی به شمار می رفت و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت. کایسدو نشان داد که می تواند در فوتبال ایتالیا هم درخشش قابل توجهی داشته باشد.

تجربه ای که جواب نداد

حضور کایسدو در جنوا پس از ترک لاتزیو، تصمیم جالبی نبود. او بعد از یک نیم فصل، به اینتر پیوست و در این تیم هم فقط 3بازی انجام داد. ابها در لیگ عربستان، آخرین تیم این بازیکن تا امروز بوده است، مهره ای که حالا در یک قدمی پیوستن به لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2177

به "توافق توریستِ گلزن با پرسپولیس ، آشنایی با گزینه تازه قرمزها در نوک حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق توریستِ گلزن با پرسپولیس ، آشنایی با گزینه تازه قرمزها در نوک حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید