تور ایتالیا ارزان: پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، صعود سخت چلسی در دور پنجم جام حذفی انگلیس

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس در شبی که بیش تر به دفاع پرداخت و منسجم هم بود، در دقایق پایانی از یک نیم چه موقعیت گل ساخت؛ این نتیجه قطعا باب میل مکس الگری، سرمربی یوونتوس خواهد بود

تور ایتالیا ارزان: پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، صعود سخت چلسی در دور پنجم جام حذفی انگلیس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس در دیداری که بیش تر به دفاع پرداخت و حملاتی خیلی جدی ترتیب نداد، در دقایق پایانی روی یک ضدحمله با یک گل به خودی، فیورنتینا را در فلورانس شکست داد تا شانسش برای صعود به فینال کوپا ایتالیا، بالا باشد. تیم ماسیمیلیانو الگری در دفاع نمایش نسبتا خوبی داشت و موقعیت های چندانی به حریف نداد. آن ها از موقعیت های اندکشان هم نهایت بهره را بردند تا یک نتیجه دل خواه برای ماسیمیلیانو الگری به دست بیاید.

یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشته و بیشتر این فیورنتینا بود که روی دروازه حریف خلق موقعیت می کرد، در ثانیه های پایانی به گل رسیده و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه حریف به رجحان دست یافت. فیورنتینا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ششم و به وسیله ساپونارا می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از گوشه محوطه جریمه با عکس العمل ماتیا پرین همراه شد.

دقایقی بعد و روی پاس اشتباه و عجیب ماتیا پرین بود که فیورنتینا صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه بوناونتورا در حالتی نامتعادل، دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 26 و روی ضدحمله سریع فیورنتینا بود که ایکونه شانس خود را برای باز کردن دروازه یوونتوس امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول توریرا در گوشه محوطه جریمه یوونتوس اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او نیز راهی به دروازه حریف نیافت و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال توریرا بود که ایکونه در محوطه جریمه یوونتوس شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما او بدشانس بود و ضربه این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه دوسان ولاهوویچ در سمت چپ محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و می توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند، اما تراسیانو با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد. اما در شرایطی که به نظر می رسید این بازی کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام می رسد، یوونتوس در دقیقه 91 به شکلی اتفاقی به گل رسید. ارسال خوان کوادرادو از سمت راست به ونوتی برخورد نموده و به طرز عجیبی وارد دروازه فیورنتینا شد تا یوونتوس با خوش شانسی در بازی رفت به رجحان دست یابد.

- شاگردان نیتن جونز با وجود کوشش تحسین بر انگیزشان، در حد شکست دادن قهرمان اروپا نبودند. چلسی در مسابقه ای که به وضوح به چالش کشیده شد، توانست لوتون تاون را شکست بدهد و راهی مرحله بعدی جام حذفی گردد. شیرهای لندن در این مسابقه دو بار از حریف کم آوازه خود عقب افتادند ولی در نهایت برنده از زمین خارج شدند. این در حالی است که رومن آبراموویچ درست یک ساعت قبل از شروع مسابقه، از قصد خود برای فروختن باشگاه پرده برداشت و همین موضوع شرایط خاصی را در بازی امشب ایجاد کرد.

لوتون بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقیقه دوم مسابقه بود که ارسال کرنر از سوی بری با ضربه سر دقیق بورکه همراه شد و این تیم به گل رسید. چلسی به سرعت درصدد جبران برآمده و در دقیقه 27 به گل رسید. حرکت تیمو ورنر در نهایت در پشت محوطه به سائول نیگز رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی دروازه لوتون را باز کرد.

لحظاتی بعد سائول در موقعیتی تک به تک و بسیار خوب می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار ایستد همراه شد. اما در دقیقه 41 این لوتون بود که به گل دوم دست یافت. پاس کارلوس گومس باعث شد کورنیک در موقعیتی تک به تک با دروازه چلسی قرار گرفته و با ضربه ای دقیق دروازه این تیم را باز کند تا لوتون در نهایت با رجحان 1-2 راهی رختکن گردد.

چلسی در نیمه دوم نمایشی هجومی داشته و برای زدن گل تساوی کوشش می کرد که این اتفاق بالاخره در دقیقه 67 رخ داد. ارسال بلند لوفتوس چیک باعث شد تیمو ورنر در شرایط تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه کار را به تساوی بکشاند. اما در دقیقه 78 چلسی به گل سوم هم دست یافت. ارسال زمینی تیمو ورنر از سمت راست با ضربه تمام کننده روملو لوکاکو در مقابل دروازه همراه شد و چلسی بالآخره از لوتون پیش افتاد. در ادامه تیم توماس توخل به خوبی جریان بازی را اداره نموده و در نهایت 2-3 حریف سخت کوش خود را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1934

به "تور ایتالیا ارزان: پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، صعود سخت چلسی در دور پنجم جام حذفی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، صعود سخت چلسی در دور پنجم جام حذفی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید