خبرنگاران فراخوان سراسری جهادگران برای انتخابات 1400

به گزارش مجله عطر یاس، تهران-خبرنگاران- دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در فراخوانی ضمن درخواست پیوستن جوانان به این جبهه برای فعالیت در انتخابات 1400 تاکید نمود: راستا تغییر و تحول از درون صندوق های رای می گذرد.

خبرنگاران فراخوان سراسری جهادگران برای انتخابات 1400

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، در متن فراخوان جبهه جهادگران ایران اسلامی آمده است: چند وقتی است که چرخ مدیریت اجرایی کشور سخت می چرخد. احساس می گردد که عده ای خوش ندارند این چرخ به سلامت بچرخد و درسایه تحریم های خارجی و کارشکنی های داخلی؛ اشتغال، ازدواج و مسکن از لیست نیازهای اولیه جوانان خارج شده و تبدیل به آرزوهای محال گشته است.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تاکید نمود: معتقدیم تنها راه برون رفت از بحران مدیریتی کشور، به میدان آمدن اراده جوان های مومن و شجاع است؛ تا با تکیه بر ایمان و اراده جهادی، کشتی مدیریت را به ساحل امن برساند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: چند ماه دیگر در کشور ما دو انتخابات سراسری و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می گردد بنابراین اگر خواستار تغییر و تحول هستیم باید بدانیم که این تغییر و تحول از درون صندوق های رای می گذرد.

در ادامه این فراخوان آمده است: تمام توجه زیاده خواستار و دشمنان نظام و انقلاب به این انتخابات است. کسانی که چشم طمع به مردم دارند، برای این انتخابات برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای انجام داده اند. اینها برای ربودن نتیجه نهایی آرای مردم، حاضر هستند دست به هر نوع حیله و تبلیغات دروغین بزنند.

عزیزی در این فراخوان تاکید نموده است: برای صیانت از دستاوردهای انقلاب که سرمایه اصلی مردم است، هوشیاری سیاسی و بصیرت دینی جوان ها می تواند چاره کار باشد.

جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی از همه جوان های مومن و غیور دعوت به یک ائتلاف سراسری برای فعالیت و حمایت انتخاباتی می نماید. ما اعتقاد داریم با همت و یکدلی جوان ها می توانیم در تحقق تشکیل یک دولت جوان و جهادی گام های بلندی برداریم. دولتی که بتواند آلام سیاسی مالی مردم را مرحم بگذارد.

در ادامه این فراخوان آمده است: گام بعدی، سیاست زدایی از شوراهای اسلامی شهر است چرا که بر اساس قانون، تمامی امور مدیریت شهرها بر عهده اعضای این شوراها یعنی از انتخاب شهردار تا آسفالت خیابان ها و مشخص عوارض های متعدد برعهده آنها است.

در این فراخوان آمده است: هدف از تشکیل شوراها این بود که نخبگان مردمی و معتمدین محلی که به مسائل و مسائل آشنا هستند، مدیریت شهر را به دست بگیرند اما در شهرهای عظیم و کلانشهرها این هدف محقق نشد. از همان ابتدا با ورود سیاست مداران و جریان های سیاسی، در جهت شوراهای اسلامی شهر انحراف ایجاد شد. هرچه وابستگی سیاسی شوراها بیشتر شد، انحراف از هدف زیادتر و عملکرد آنها ضعیف تر شد. از زمانی که انتخابات شوراها با ریاست جمهوری تجمیع شد، تضعیف و سیاسی شدن شوراهای شهر نیز سرعت بیشتری گرفت. در حالی که شورا یک نهاد اجتماعی است، نه سیاسی.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در این فراخوان یادآور شد: خیلی از مسائل مردم که باید توسط شوراها حل گردد، به حاشیه رانده شد. برای نجات مدیریت شهری، ضروری است در انتخابات 1400 از شوراهای شهر سیاست زدایی کنیم.

در ادامه این فراخوان آمده است: از شما جوان های فعال و کاردان دعوت می کنیم برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر خودتان آماده شوید. آماده شوید برای آبادانی شهرها باهم و یکدل در سراسر کشور، یک لیست واحد جهادی متشکل از نخبگان غیرسیاسی بدهیم. لیستی که آرمانش کاستن از مسائل شهرمان باشد، نه منافع جریان های سیاسی. تا پیروزی نهایی در کنار شما هستیم.

برای اطلاع از برنامه های انتخابات و همراهی با جبهه جهادگران به وب سایت جهادگران نیوز مراجعه کنید. http://jahadgarannews.ir/entekhabat1400

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1262

به "خبرنگاران فراخوان سراسری جهادگران برای انتخابات 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان سراسری جهادگران برای انتخابات 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید