حق شناس: صندلی داوران زن ایران در آسیا تثبیت شده نیست، استرسی برای قضاوت در انتخابی دنیا ندارم

به گزارش مجله عطر یاس، داور بین المللی والیبال بانوان گفت: استرس خاصی برای قضاوت در مسابقات مقدماتی قهرمانی دنیا ندارم.

حق شناس: صندلی داوران زن ایران در آسیا تثبیت شده نیست، استرسی برای قضاوت در انتخابی دنیا ندارم

با تور مالزی سنگاپور پاییز 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان ایران در حالی راهی رقابت های مقدماتی قهرمانی دنیا می گردد که نسرین حق شناس نیز اولین تجربه قضاوت در مسابقاتی مقدماتی دنیای را تجربه می نماید. حق شناس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تجربه قضاوت در مسابقات باشگاه های آسیا، لیگ دنیای بانوان و کاپ آسیا را داشته ام و حالا برای قضاوت در مسابقات مقدماتی قهرمانی دنیا راهی تایلند می شوم.

وی درباره صندلی داوران زن ایران در والیبال گفت: صندلی داوران زن ایران در آسیا خیلی صندلی بالا و تثبیت شده ای نیست. زیرا هرسال یک داور برای رقابت ها معرفی می گردد. بنابراین شناخته شدن و مطرح شدن داوران کمی طولانی می گردد.

نسرین حق شناس در پاسخ به این سوال که استرس خاصی برای قضاوت در مسابقات انتخابی دنیا ندارد، مطرح کرد: به هرحال داوران نیز استرس خاص خود را دارند.زیرا در صدم ثانیه باید سوت بزنند و قضاوت نمایند. کار بسیار سختی است و نباید اجازه بدهند حقی ضایع گردد.

وی اضافه کرد: این تجربه را در مسابقات گرند پری 2013 قزاقستان داشتم. به طوری که نمی توانستم نفس بکشم. اما حالا با تجربه بالاتری راهی مسابقات می شوم و استرس خاصی ندارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 607

به "حق شناس: صندلی داوران زن ایران در آسیا تثبیت شده نیست، استرسی برای قضاوت در انتخابی دنیا ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق شناس: صندلی داوران زن ایران در آسیا تثبیت شده نیست، استرسی برای قضاوت در انتخابی دنیا ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید