امینی: رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا سخت است اما غیرممکن نیست، برابر مالزی خیلی به چالش نیفتادیم

به گزارش مجله عطر یاس، دریافت کننده تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران گفت: هدف ما رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیاست، شاید کار سختی باشد اما غیر ممکن نیست.

امینی: رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا سخت است اما غیرممکن نیست، برابر مالزی خیلی به چالش نیفتادیم

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، شبنم امینی، دریافت کننده تیم والیبال زیر 23 سال بانوان کشورمان درباره بازی برابر مالزی گفت: دقایق ابتدای بازی بد بازی کردیم. کمی زمان برد تا با جو مسابقه آشنا شویم و به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. این در حالی بود که ما به قصد پیروزی پا به میدان گذاشته بودیم.

شبنم امینی که امتیارآورترین بازیکن تیم ایران در بازی برابر مالزی بود، گفت: مربیان تیم ملی بررسی دقیقی از بازی مالزی داشتند و به خوبی از این تیم شناخت پیدا نموده بودیم. البته من در ذهنم این تیم را قوی تر از آنچه که بود ترسیم نموده بودم. اما به جزء چند دقیقه ابتدای بازی خیلی مقابل این تیم به چالش نیفتادیم.

وی ادامه داد: در ست نخست اشتباهات فردی زیادی داشتیم. اما در ست دوم و سوم جبران کردیم و توانستیم با پیروزی نخستین بازی را پشت سر بگذاریم. برای بازی برابر نیوزیلند نیز خیلی نگران نیستم و مطمئنم که این تیم را هم شکست خواهیم داد.

دریافت کننده تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران اضافه نمود: هدف ما رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیاست. شاید کار سختی باشد اما غیر ممکن نیست. باید اعتماد به نفس خودمان را بالا ببریم و باور کنیم که می توانیم.

امینی در سرانجام گفت: بازی های سختی پیش رو داریم. ویتنام و ژاپن دو حریف قدرتمندی هستند که باید در مرحله بعد با آن ها بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم به شایستگی برابر این تیم ها حاضر شویم و به هدف بزرگی که در ذهن مان است، دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 399

به "امینی: رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا سخت است اما غیرممکن نیست، برابر مالزی خیلی به چالش نیفتادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا سخت است اما غیرممکن نیست، برابر مالزی خیلی به چالش نیفتادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید