تصویر رفتار و حرف های زننده ترامپ باردیگرسوژه رسانه ها شد:این سوال را از من نپرس،این سوال را از چین بپرس؛باشد؟!، مردم در هر شرایطی می میرند، عکس

به گزارش مجله عطر یاس، نشست خبری ترامپ بار دیگر به دلیل رفتار و حرف های او به حاشیه رفت و خبرنگاران و شخص رئیس جمهور از اصل مدیریت کرونا در آمریکا غافل ماندند.

تصویر رفتار و حرف های زننده ترامپ باردیگرسوژه رسانه ها شد:این سوال را از من نپرس،این سوال را از چین بپرس؛باشد؟!، مردم در هر شرایطی می میرند، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ روز گذشته در نشست خبری برای کرونا با یک خبرنگار آسیایی درگیر شد. به گزارش وب سایت شبکه خبری سی ان ان، رئیس جمهور آمریکا با پرخاش به خبرنگار اسیایی که پرسیده بود چرا آمار مرگ و میر شما از همه کشورها بالاتر است پرخاش کرد و نشست را ترک کرد.

از دیگر حواشی این نشست جداسازی تریبون ترامپ از سایر اعضای کارگروه مبارزه با کرونا بود که گفته می گردد سه تن از اعضای این کارگروه به کرونا مبتلا شده اند.

دونالد ترامپ در این نشست خبری به انجام 2 میلیون و 900 هزار آزمایش کرونا در آمریکا اشاره نمود و گفت: توانایی انجام آزمایش در اینجا بیشترین توسعه را در سطح دنیا داشته است.

این در حالی است که تا به امروز سه مقام ارشد پزشکی آمریکا به دلیل نگرانی از احتمال ابتلا به کرونا، خود را در قرنطینه قرار داده اند و روز گذشته هم خبرهایی مبنی بر قرنطینه مایک پنس معاون اول ترامپ، منتشر شد.

وی در پاسخ به این سوال که روز گذشته معاون اول شما خود را در قرنطینه قرار داد چرا که بعضی از کارکنان کاخ سفید به کرونا مبتلا شده اند، آیا نشان دهنده شکست سیستم مراقبتی نیست، گفت: ما با یک دشمن نامرئی روبرو هستیم، این افراد چندبار آزمایش کرونا داده بودند که منفی بود و یکبار مثبت شد.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه نمود: این نگران نماینده و نشان دهنده شکست سیستم مراقبتی نیست.

ترامپ در جواب به این سوال که شما از کارکنان خود هر روز آزمایش کرونا می گیرید، چه زمانی این برای همه شهروندان فراهم خواهد شد که آنها هم هر روز آزمایش انجام دهند؟ گفت: به زودی این ظرفیت فراهم خواهد شد.

وی وقتی با این سوال روبرو شد که آیا این تبعیض نیست که کارکنان کاخ سفید هر روز آزمایش انجام دهند و مردم عادی از چنین امکانی برخوردار نباشند، اضافه نمود: اگر ما چنین کاری نکنیم، شما به سرعت این سوال را مطرح می کنید که چرا از کارکنان خود آزمایش نمی گیرید.

مردم در هر شرایطی می میرند!

به گزاش ایرنا، خبرنگاری پرسید که در توئیت هایتان انگیزه دموکرات ها برای تداوم تعطیلی به خاطر ایمنی، سیاسی دانسته اید در حالیکه انگیزه خودتان برای بازگشایی اقتصاد به خاطر انتخابات پیش رو، سیاسی است.

رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد: اگر به پنسیلوانیا به عنوان نمونه نگاه کنید، می بینید که مردم می خواهند برگردند اما تعدادی از مقامات می گویند شما نمی توانید. مردم در ایالت های آبی(دموکرات) خواهان بازگشتن به فعالیت هستند.

ترامپ اضافه نمود: آنها می خواهند که کشورمان بازگشایی گردد و من هم چنین می خواهم. البته می خواهم با ایمنی این بازگشایی انجام گردد اما می خواهم که باز گردد.

وی در ادامه اظهارات شگفت انگیز خود گفت: از قلم نیاندازید که مردم در شکل های دیگری هم می میرند. اگر همه چیز را تعطیل کنید، درهای خانه ها را ببندید و اجازه تحرک به آنها ندهید، باز هم مردم خواهند مرد.

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا اضافه نمود: به معتادان، به خودکشی ها و چیزهای دیگری که اتفاق می افتد، نگاه کنید. مردم در این راه ها می میرند که می توانید پرونده ای با ارقام بالاتر ایجاد کنید.

ترامپ ادامه داد: بعضی از مردم و من توجه داده ایم که بعضی ایالت ها می توانند سریع تر حرکت نمایند در حالی که ایمنی را هم داشته باشند. فزونی با ایمنی است اما مردم در موقعیت تعطیلی هم می میرند.

برآشفتگی از سوال خبرنگار آسیایی تبار

خبرنگار آسیایی تباری پرسید: بارها گفته اید که آمریکا بهتر از هر کشور دیگری عمل نموده است، پس چرا آمار جان باختگان آمریکا هر روز بیشتر از دیگر کشورها است؟

رئیس جمهوری آمریکا که از این سوال برآشفته بود، پاسخ داد: در تمام دنیا، هر روز تعداد زیادی جان خود را از دست می دهند. شاید باید این سوال را از چین بپرسید. این سوال را از من نپرس، این سوال را از چین بپرس؛ باشد؟! اگر از آنها بپرسید شاید پاسخ غیرمعمول دریافت کنید.

خبرنگار پرسید چرا به طور معین چنین حرفی را به من گفتید؟

ترامپ پاسخ داد: من به تو گفتم و به هرکسی که چنین سوال زننده ای بپرسد، می گویم.

در سرانجام هم ترامپ به خبرنگاری که از او خواسته بود تا سوالش را بپرسد به دلیل اینکه اجازه داد این خبرنگار آسیایی تبار ادامه انتقاد از پاسخ ترامپ را داشته باشد، مجال پرسش نداد و نشست خبری را ترک کرد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 912

به "تصویر رفتار و حرف های زننده ترامپ باردیگرسوژه رسانه ها شد:این سوال را از من نپرس،این سوال را از چین بپرس؛باشد؟!، مردم در هر شرایطی می میرند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر رفتار و حرف های زننده ترامپ باردیگرسوژه رسانه ها شد:این سوال را از من نپرس،این سوال را از چین بپرس؛باشد؟!، مردم در هر شرایطی می میرند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید