تسریع در ساخت بزرگراه کوهسار مهدی با برطرف موانع تملکی

به گزارش مجله عطر یاس، معاون مالی و مالی شهرداری شیراز گفت: طرح عظیم کوهسار مهدی شیراز به طول 9 کیلومتر، نقش مهمی در کاهش ترافیک و توسعه گرشگری در کلان شهر شیراز دارد.

تسریع در ساخت بزرگراه کوهسار مهدی با برطرف موانع تملکی

به گزارش از ، معاون مالی و مالی شهرداری شیراز گفت: طرح عظیم کوهسار مهدی عج در شیراز به طول 9 کیلومتر، نقش ارزنده ای در کاهش ترافیک و توسعه گرشگری در کلان شهر شیراز ایفا می نماید.

هاشم پور با اشاره به اینکه زمین لغزش منصورآباد، فرایند تکمیل طرح را با مدتی توقف روبرو ساخته بود، اضافه نمود: شهرداری شیراز با همراهی و همکاری اهالی، شرایط مناسبی در اجرای طرح ایجاد نموده است و فرایند احداث این پروژه، شتاب بیشتری یافته است.

معاون مالی و مالی شهردار شیراز با بیان اینکه فعال شدن عملیات اجرایی در طرح کوهسار مهدی، جز با همراهی دستگاه قضایی و همکاری مردم امکان پذیر نبود، اعلام کرد: حجم اعتبار مورد احتیاج برای تملک اراضی جهت، بیش از 150 میلیارد تومان برآورد شده است که به زودی این مانع نیز از سر راه طرح برداشته خواهد شد.

هاشم پور با تاکید مجدد بر اختصاص بودجه تملکی به طرح کوهسار، ادامه داد: مشکل اساسی در تملک اراضی در جهت این پروژه، اختلاف بین مالکان که امیدواریم به زودی مرتفع و فرایند کار تسهیل و تسریع گردد.

لازم به ذکر است طرح کوهسار مهدی با طول 9 کیلومتر یک ابر پروژه شهری از نظر حجم عملیات عمرانی و اعتباری محسوب می گردد که تاثیرات مطلوبی دربرطرف شدن چالش های مختلف ترافیکی، تسهیل دسترسی و همچنین پدافند غیرعامل دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1130

به "تسریع در ساخت بزرگراه کوهسار مهدی با برطرف موانع تملکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در ساخت بزرگراه کوهسار مهدی با برطرف موانع تملکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید