بخش خصوصی باید در پی برترین نتیجه برای اقتصاد کشور باشد

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس اتاق ایران در سفر یک روزه به شهر شیراز در جلسه هیات نمایندگان این اتاق شرکت کرد. غلامحسین شافعی، در این نشست با تأکید بر اینکه ادبیات بخش خصوصی گفت وگو محور است گفت: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت وگو از دست خواهد رفت.

بخش خصوصی باید در پی برترین نتیجه برای اقتصاد کشور باشد

شافعی با بیان اینکه بزرگان بسیاری برای اتاق ها زحمت کشیده اند و ما امروز میراث دار بزرگانی هستیم و باید بر روی این موضوع تعصب و غیرت داشته باشیم، اضافه نمود: اگر امروز ما به عنوان هیات نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق ها برگزیده شدیم باید خادمان بخش اقتصاد کشور و استان ها باشیم.

او اظهار کرد: ما به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بایستیم اما معتقدیم نظراتمان را باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان کنیم در غیر این صورت فضا و فرصت گفت وگو از دست خواهد رفت.

رئیس اتاق ایران اضافه نمود: بخش خصوصی باید در انتخاب راهکار و راستا انجام فعالیت ها، باید راهی را انتخاب کنیم که بهترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور در پی داشته باشد و این مهم باید استراتژی اصلی ما باشد.

شافعی ادامه داد: فرصت آزمون وخطا در فضای کشور نیست و با همه واقعیت ها فرایند حرکت در کشور امیدوارکننده است ما به عنوان مجلس بخش خصوصی وظیفه خود میدانیم برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم.

رییس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: انتخاب اتاق شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان بهترین های دنیا افتخار بزرگی برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است زیرا نشان می دهد حرکت ما به سمت استاندارهای دنیای اتاق های بین المللی مؤثر بوده است.

وی اضافه نمود: جای مباهات است که صندلی اتاق شیراز در کشور شایسته و با منزلت است و این اتاق جز اتاق های فاخر در بین اتاق های سراسر کشور است و بسیاری از طرح ها و ایده های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است.

شافعی ادامه داد: کوشش می کنیم راستا و ابزار حرکت اتاق های پیشرو را برای ادامه حرکت های بالنده بیش از پیش فراهم کنیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1772

به "بخش خصوصی باید در پی برترین نتیجه برای اقتصاد کشور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی باید در پی برترین نتیجه برای اقتصاد کشور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید