برخورد مرگبار اتوبوس یزد ، تهران با نیوجرسی؛ 2 کشته و 12 مصدوم ، یک مرد و یک زن از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند

به گزارش مجله عطر یاس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران- قم اطلاع داد.

برخورد مرگبار اتوبوس یزد ، تهران با نیوجرسی؛ 2 کشته و 12 مصدوم ، یک مرد و یک زن از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند

به گزارش خبرنگاران، جلال ملکی در خصوص حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران- قم گفت: در ساعت 5:28 دقیقه صبح امروز آدینه وقوع حادثه ای در جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه معین شد که یک اتوبوس بین شهری با بیش از 20 نفر مسافر که از شهر یزد می آمدند، بنا به دلایلی از مسیر خارج و با بلوک های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد می نماید، ادامه می دهد: بر اثر این برخورد و حرکت اتوبوس در کنار نیوجرسی شیشه های جلو و کنار اتوبوس شکسته می گردد و تعدادی از مسافران دچار سانحه می شوند؛ اما با حضور به موقع عوامل راهور، هلال احمر و اورژانس همه مسافران قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو پیاده و خارج شده بودند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه 12 نفر اعم از 8 مرد و4 خانم دچار مصدومیت شده بودند، گفت: یک آقا و یک خانم که ظاهرا از داخل اتوبوس به بیرون پرتاب شده بودند در زیر اتوبوس و بین نیوجرسی ها گرفتار شده بودند که با یاری عوامل آتش نشانی خارج می شوند؛ اما هر دو نفر براثر این حادثه جان باختند.

وی اضافه کرد: عملیات آتش نشانان به خاتمه رسیده و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2149

به "برخورد مرگبار اتوبوس یزد ، تهران با نیوجرسی؛ 2 کشته و 12 مصدوم ، یک مرد و یک زن از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند" امتیاز دهید

2 کاربر به "برخورد مرگبار اتوبوس یزد ، تهران با نیوجرسی؛ 2 کشته و 12 مصدوم ، یک مرد و یک زن از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد مرگبار اتوبوس یزد ، تهران با نیوجرسی؛ 2 کشته و 12 مصدوم ، یک مرد و یک زن از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید