معرفی هتل های خیابان شریعتی تهران

به گزارش مجله عطر یاس، هتل های خیابان شریعتی تهران انتخاب خیلی از مسافرهاست. از آنجایی که خیابان شریعتی از طولانی ترین خیابان های شهر است، مسافران از این خیابان به نقاط مختلف شهر دسترسی خوبی خواهند داشت. مکان های مهم زیادی هم در این خیابان قرار دارند که در انتخاب مسافران بی تاثیر نیست. در اینجا از بین فهرست هتل تهران، آن هایی را که در خیابان شریعتی ساخته شده اند یا فاصله خیلی کمی با این خیابان دارند معرفی می کنیم.

معرفی هتل های خیابان شریعتی تهران

هتل ونوس تهران

این هتل آپارتمان 3 ستاره که یکی از برترین هتل آپارتمان های تهران است و با 7 دقیقه پیاده روی از این هتل به خیابان شریعتی می رسید. اگر هم بخواهید از هتل با ماشین به خیابان شریعتی بروید کافی است 3 دقیقه رانندگی کنید. هتل آپارتمان ونوس امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانان تدارک دیده است. تمامی پنجره های هتل آپارتمان ونوس دوجداره هستند و اجازه ورود سر و صدای مزاحم به داخل اتاق ها را نمی دهد. اینترنت، مینی بار، دستگاه های چای ساز و قهوه ساز هم در همه اتاق ها موجود است. کلوپ ورزشی هتل آپارتمان ونوس یکی از لوکس ترین کلوپ های ورشی تهران است و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و ماساژ دارد.

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، چهار راه کیهان، خیابان زینالی شرقی، پلاک 31

هتل کوروش تهران

هتل آپارتمان 3 ستاره کوروش در بلوار میرداماد تهران ساخته شده است. از این هتل آپارتمان با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان شریعتی برسید. شرکت ها و مراکز تجاری زیادی در نزدیکی خیابان میرداماد قرار دارند و خیلی از کسانی که در سفر کاری هستند این هتل را انتخاب می نمایند تا به این مراکز به راحتی دسترسی داشته باشند. هتل آپارتمان کوروش 7 طبقه دارد. به تازگی بازسازی شده است و امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش در نظر گرفته است.

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان حصاری، شماره 34

هتل های مرکز شهر تهران کدامند؟

هتل ساسان تهران

هتل ساسان هتلی در خیابان شریعتی، دو ستاره و در نزدیکی مرکز شهر ساخته شده است. اولین ویژگی مثبت هتل دسترسی خوبش به منطقه ها مختلف شهر است. هتل ساسان با میدان هفت تیر فاصله چندانی ندارد و از این میدان به راحتی به ایستگاه مترو و خطور تاکسی رانی و اتوبوس می رسید. دو بیمارستان خانواده و سجاد هم فاصله کمی با این هتل دارند. اگر سینما رفتن و تماشا گالری های هنری را دوست دارید می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به سینما ایران بروید فیلم های روز را ببینید. یا از نمایشگاه های این مجموعه تماشا کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، پایین تر از سینما ایران، کوچه نیرو

راهنمای سفر به تهران و تهران گردی

هتل آپارتمان سپهر تهران

اگر بخواهید در هتل آپارتمانی در شمال شهر تهران و نزدیک به خیابان شریعتی شمالی اقامت داشته باشید هتل آپارتمان 4ستاره سپهر گزینه خوبی برایتان خواهد بود. هتل آپارتمان سپهر در خیابان فرشته ساخته شده است و از این هتل آپارتمان با حدود 15 دقیقه پیاده روی به خیابان شریعتی می رسید. مجتمع های تجاری مدرنی مثل سام سنتر هم فاصله کمی با هتل دارند. اگر هم دوست داشته باشید در باغی متفاوت وقت بگذرانید باغ موزه هنر ایرانیان در دو قدمی هتل آپارتمان سپهر قرار دارند. برای اینکه اقامت بهتری داشته باشید این هتل آپارتمان خدماتی مثل روم سرویس و لاندری و اینترنت ارائه می نماید و امکاناتی مانند استخر و سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی در اختیارتان قرار می دهد.

آدرس: خیابان فرشته، چهار راه حسابی، کوچه سالور 2

هتل مقرون به صرفه قیمت در تهران

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2063

به "معرفی هتل های خیابان شریعتی تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل های خیابان شریعتی تهران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های خیابان شریعتی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید