تداوم کارشکنی هندی ها این بار گریبان ساحلی بازان را گرفت، اعتراض ایران به مسئولان FIVB و AVC

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران برای شرکت در رقابت های آسیایی همچنان در انتظار صدور ویزای هند به سر می برد.

تداوم کارشکنی هندی ها این بار گریبان ساحلی بازان را گرفت، اعتراض ایران به مسئولان FIVB و AVC

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در حالی که قرار بود تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران امروز (چهارشنبه) راهی چنای هند گردد به دلیل عدم صدور ویزای به موقع از سوی سفارت هندوستان، سفر خود را به فردا موکول کرد.

والیبالیست های ساحلی کشورمان که 2 ماه در اردوی تدارکاتی به سر بردند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند همچنان امید دارند تا سفارت هند طی امروز یا فردا با صدور ویزا، تدارکات سفر به این کشور را فراهم سازد تا در اولین دوره رقابت های ساحلی جوانان آسیا شرکت نمایند. این رقابت ها از روز آدینه 27 اردیبهشت ماه شروع می گردد و ملی پوشان تنها فردا را برای عزیمت به هند فرصت دارند.

ظاهرا پیش از این هم سفارت هند با صدور ویزا در آخرین لحظات برای تیم های کشتی و دوچرخه سواری مشکلاتی را برای حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات به وجود آورد.

کمیته ساحلی کشورمان با ارسال نامه ای به FIVB و AVC اعتراض خود به این موضوع را اعلام کردند. جالب است که هندی ها هم اعلام کردند ما در کوشش هستیم و کارها در حال اجرا است.

نادر انصاری دبیر کمیته والیبال ساحلی کشورمان در این باره گفت: هنوز منتظر صدور ویزا هستیم و بلیط تیم ملی را به فردا تغییر دادیم تا در صورتی که سفارت هند همکاری کند و ویزا را صادر کند این تیم با یک روز تاخیر راهی هند گردد.

وی اضافه نمود: در هیچ جای ورزش جهان این اتفاق رخ نمی دهد و به اعتقاد من این کار، یک حرکت ناشایست است. سفارت هند اعلام نموده که تنها نامه وزارت امور خارجه هند را حکم می داند. اما جای تعجب دارد که فدراسیون والیبال هند از این قانون کشور خود بی خبر است! در هر حال اگر تا روز پنجشنبه ویزای بازیکنان صادر نگردد تیم ملی جوانان از اعزام باز می ماند و شانس رسیدن به مسابقات جهانی را از دست می دهد. این مسابقات بهترین فرصت برای نشان دادن توانایی بازیکنان ما است که امیدوارم هرچه سریع تر مشکل ویزا حل گردد.

اولین دوره رقابت های والیبال ساحلی جوانان آسیا از روز آدینه 27 اردیبهشت ماه شروع می گردد و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 496

به "تداوم کارشکنی هندی ها این بار گریبان ساحلی بازان را گرفت، اعتراض ایران به مسئولان FIVB و AVC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم کارشکنی هندی ها این بار گریبان ساحلی بازان را گرفت، اعتراض ایران به مسئولان FIVB و AVC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید