بدون ماسک با سیگار ، بازدید رهبر کره شمالی از یک مرغداری

به گزارش مجله عطر یاس، کیم جونگ-اون در بازدید از یک مزرعه پرورش مرغ در جنوب پیونگ یانگ در حالی خواهان بهره بردن از روش های نوین کشاورزی و دامداری شد که سیگار در دست داشت و ماسک هم نزده بود.

بدون ماسک با سیگار ، بازدید رهبر کره شمالی از یک مرغداری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، رسانه رسمی کره شمالی درباره تاریخ دقیق بازدید رهبر جوان از مرغداری تازه تاسیس در منطقه هوانگجو چیزی نگفته اما این برای دومین بار در یک هفته اخیر است که خبر بازدیدهای او از مراکز جدید منتشر می گردد. روز دوشنبه هم اعلام شد کیم جونگ-اون به یک بیمارستان در حال ساخت در پایتخت سر زده و بعضی مسئولان و پیمانکاران آن را به دلیل تامین پول پروژه از مردم برکنار نموده است.

  • کیم دوباره خشمگین شد | اخراج مدیران پروژه بلندپروازانه بیمارستان پیونگ یانگ

در تصاویری که از بازدید کیم از مزرعه پرورش مرغ منتشر شده، او آشکارا سرزنده تر به نظر می رسد و شاید بدون زدن ماسک می خواهد تهدید کرونا را هم ناچیز بشمرد. هر چند بعضی همراهان رهبر کره شمالی ماسک دارند و نکته های مهم حرف های او را یادداشت می نمایند. کیم وعده داده است با افتتاح این مزرعه سالانه هزاران تن گوشت سفید و تخم مرغ سالم در دسترس شهروندان کره شمالی قرار بگیرد و یک دگرگونی اساسی در رژیم غذایی آنها به وجود بیاید.

رهبر کره شمالی مدعی شد این مزرعه پرورش مرغ و جوجه می تواند نمونه ای از شیوه به روز کردن مزارع مشابه و مرغداری ها در دیگر نقاط این کشور بحران زده باشد. به عقیده کیم، مرغداری هایی که با روش 20 سال پیش اداره می شوند، باید کنار گذاشته شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1013

به "بدون ماسک با سیگار ، بازدید رهبر کره شمالی از یک مرغداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون ماسک با سیگار ، بازدید رهبر کره شمالی از یک مرغداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید