این کالاهای اساسی از امروز 25 درصد تخفیف دارند

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالاهایی که مشمول تخفیف 25 درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را بیان کرد.

این کالاهای اساسی از امروز 25 درصد تخفیف دارند

به گزارش ایسنا، سعید راد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با اعلام کالاهایی که در طرح فجر تا فطر مشمول تخفیف 10 تا 25 درصدی هستند، اظهار کرد: این کالاها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یواف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم چرب، کره 100 گرمی، روغن سرخ کردنی810 گرمی، روغن پخت وپز 810 گرمی، حبوبات، رب، تن ماهی، برنج، چای و بعضی از کالاهای دیگر که در فروشگاه های مختلف با توجه به برندهای متنوع، فرق دارد.

وی در پاسخ به اینکه این طرح در کدام فروشگاه ها اجرایی خواهد شد، گفت: در فروشگاه های زنجیره ای اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هاپیر می، جامبو، سپه و همه فروشگاه های زنجیره ای که در کل کشور شعبه دارند، این طرح از امروز عملیاتی شده و به ترتیب نیز کالاهای عرضه شده بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد ساداتی نژاد- وزیر جهاد کشاورزی هم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت خاطرنشان کرد که پیرو صحبت های رییس جمهوری از امروز طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه های زنجیره ای کشور شروع شده و 34 قلم کالای اساسی مصرفی مردم بین 10 تا 25 درصد تخفیف خواهد داشت.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2093

به "این کالاهای اساسی از امروز 25 درصد تخفیف دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کالاهای اساسی از امروز 25 درصد تخفیف دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید