افشاگری تازه از تصمیم ترامپ در قبال چین

به گزارش مجله عطر یاس، فارس نوشت: باب وودوارد خبرنگار باسابقه روزنامه واشنگتن پست که کتاب جدیدی با نام خشم در دست چاپ دارد، درباره یکی از تصمیمات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال چین دست به افشاگری جدیدی زده است.

افشاگری تازه از تصمیم ترامپ در قبال چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نوشته وبگاه هیل، مجری برنامه تلویزیونی امروز در شبکه ان بی سی به نقل از کتاب جدید وودوارد گفته که ممنوع کردن سفرها از چین به آمریکا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به پیشنهاد متخصصان بهداشتی دولت ترامپ، از جمله آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا اجرا شده است.

به گفته وودوارد این تصمیم بعد از نشستی که ترامپ در بیست و هشتم ژانویه با این متخصصان داشته، گرفته شده است.

وودوارد همچنین مدعی شده که مردم بسیاری از چین در بحبوحه شیوع کرونا به جای اینکه به آمریکا بیایند به اروپا یا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک فرستاده شدند؛ به همین خاطر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در نیویورک افزایش یافت.

باب وودوارد پیشتر با افشای صوت های مصاحبه خود با ترامپ تعیین نموده بود که رئیس جمهور آمریکا عامدانه تهدید کرونا را کوچک شمرده است.

بر اساس این فایل های صوتی که از یک مصاحبه ترامپ در تاریخ 19 مارس با این روزنامه نگار آمریکایی به دست آمده، ترامپ گفته است: همواره می خواهم این مسئله (تهدید کرونا) را کوچک جلوه دهم.

آمریکا بارها با اتهام زنی علیه چین، مدعی شده که این کشور از ارائه اطلاعات درباره ویروس کرونا خودداری نموده است.

دونالد ترامپ نیز برای مقصر جلوه دادن پکن، از عبارت ویروس چینی استفاده نموده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1099

به "افشاگری تازه از تصمیم ترامپ در قبال چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری تازه از تصمیم ترامپ در قبال چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید