تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

به گزارش مجله عطر یاس، مهرداد سالاری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه این زمین لرزه شهر کرمانشاه را نیز لرزاند، گفت: طبق آخرین اخبار تمام راههای مواصلاتی و ارتباطی باز است و فقط برق سه شهرستان ما قطع شده بود که با همکاری نیروهای اداره برق وصل شده است.

تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

وی اضافه کرد: یکی از فیدرهای شهرستان سرپلذهاب آسیب جدی دیده بود که دقایقی قبل موفق شدند آن را نیز وصل نمایند ودر حال حاضر هیچ گونه قطعی برق در شهرها نداریم و روستاها نیز در حال آنالیز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اعلام کرد: تیم های ارزیاب و هلال احمر در آماده باش کامل هستند و بنیاد مسکن نیز در محل مستقر است.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها در آمادگی کامل قرار دارند، اضافه کرد: به دلیل استرس و نگرانی تعداد 30 نفر به بیمارستان گیلانغرب و 45 نفر به بیمارستان قصرشیرین مراجعه کردند که به صورت سرپایی مداوا شدند و گزارشی از مورد فوتی نداشتیم.

سالاری گفت: درخواست می کنم مردم آرامش خود را حفظ نمایند تا تیم های ارزیاب و امدادی کار خود را در منطقه انجام دهند چرا که هوا تاریک است و کار ممکن است مشکل باشد.

وی با بیان اینکه مردم به اخبار کذب در فضای مجازی توجه ننمایند و اخبار موثق را از صدا و سیما پیگیر باشند، اضافه کرد: از دهداری ها گزارش خسارات را از روستا نیز پیگیر هستیم و تا این لحظه فقط گزارشی از ابنیه روستایی گزارش شده که آمار دقیق معین نیست و تمام راهها باز و قطعی آب هم نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه توضیح داد: شبکه گاز تست شده و خوشبختانه در این 3 شهرستان آسیبی به شبکه گاز وارد نشده است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: سعی می کنیم در حد ممکن این اتفاق نیفتد چرا که تا کنون پس لرزه های زیادی داشتیم و قرار نیست حالت عادی زندگی به هم بریزد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 27

به "تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید