333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: روز گذشته، 333 تماس با مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان برقرار شد.

333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری

مجید امیرفضلی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملیات های روز گذشته، اظهار کرد: روز گذشته، 333 تماس با مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان برقرار شد که 15 مورد از آن منجر به عملیات شده و مابقی مکالمات و حوادث به وسیله مشاوره تلفنی، حل شده است.

وی در رابطه با عملیات های انجام شده، اضافه نمود: روز گذشته دو مورد انفجار مواد محترقه، تخریب و حریق منزل، یک مورد حریق کپسول گاز، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق خودرو، یک مورد حریق سطل زباله و حریق انبار علوفه اطفا شده است.

این مسئول ادامه داد: 4 عملیات رهاسازی محبوسان از آسانسور، حریق آسانسور، حریق منزل نیمه کاره، رهاسازی محبوس از منزل مسکونی و ... از جمله عملیات های صورت گرفته است.

امیرفضلی از استقرار 15 اکیپ تامین ایمنی در سطح شهر در روز گذشته اطلاع داد و توضیح داد: آمارها نشان می دهد که بیشترین حوادث چهارشنبه آخر سال در زمان ساخت نارنجک اتفاق افتاده به همین علت نکته مهم این است که خانواده ها هم باید همراه دستگاه های آموزشی باشند تا شاهد کاهش حوادث باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اعلام نمود: خانواده ها نیز توجه داشته باشند، در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ نموده و بچه ها، افراد مسن و دیگران را از محل حادثه به محل امن انتقال دهند. بلافاصله با شماره 125 آتش نشانی تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده و در هنگام حضور آتش نشانان نیز در محل نهایت همکاری را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1941

به "333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "333 مورد تماس با آتش نشانی زنجان در چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید