تور ارزان روسیه: 3 هزار واحد مسکونی در زلزله هرمزگان آسیب دید

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس ستاد بحران کشور با بیان اینکه زلزله به 3 هزار واحد مسکونی در هرمزگان آسیب زده است، گفت: مراحل ساخت و ساز بافت های آسیب دیده با موافقت معاون اول رئیس جمهور به زودی شروع می گردد.

تور ارزان روسیه: 3 هزار واحد مسکونی در زلزله هرمزگان آسیب دید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش تسنیم، اسماعیل نجار در جلسه ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: 165 میلیون تومان وام روستایی و 185 میلیون تومان وام شهری برای بافت های آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره اینکه مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان مسکن موقت در نظر گرفته شده است، اضافه نمود: یاری هایی شامل، چادر، تسهیلات ساخت مسکن، یاری های بلاعوض و بازسازی جایگاه های احشام در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد.

نجار در ارتباط آخرین شرایط مصدومان این زلزله نیز اعلام نمود: هم اکنون 7 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که حال عمومی آن ها مساعد است.

رئیس ستاد بحران کشور با بیان اینکه مراحل ساخت و ساز بافت های آسیب دیده با موافقت معاون اول رئیس جمهور به زودی شروع می گردد، توضیح داد: هم اکنون مسئله ای در منطقه نداریم و امدادرسانی با فوریت در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1784

به "تور ارزان روسیه: 3 هزار واحد مسکونی در زلزله هرمزگان آسیب دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: 3 هزار واحد مسکونی در زلزله هرمزگان آسیب دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید