22طرح گردشگری و صنایع دستی در دشتی اجرا شد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، عبدالله نادری ظهر یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان دشتی با بیان اینکه با اجرای این طرحها زمینه اشتغال 39 نفر فراهم شده است، گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی توسط ستاد خدمات سفر شهرستان صورت گرفت که می طلبد نقاط ضعف احصاء و نسبت به برطرف آنها اقدام گردد.

22طرح گردشگری و صنایع دستی در دشتی اجرا شد

وی به ظرفیت های گردشگری شهرستان اشاره نمود و اضافه نمود: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی شهرستان در حوزه های مختلف است که می طلبد مدیران اهتمام ویژه نیست به این موضوع داشته باشند.

نادری با اشاره به اینکه چند روستای هدف گردشگری در سطح شهرستان معرفی شدند، یادآور شد: انتظار داریم دهیاران این روستاها مشارکت و همکاری لازم در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی داشته باشند.

وی توضیح داد: با توجه به استقبال خوب بانوان و مردم از جشنواره نان محلی در روستای بحیری کوشش داریم در ایام نوروز یک کمپ نوروزی و بازارچه در ورودی روستا برای مهمانان نوروزی پیش بینی گردد.

نادری خاطر نشان کرد: دهیاران در ایام نوروز در زمینه گردشگری و ایجاد فرصت های شغلی اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار دشتی افزود: انتظار داریم گشت های مامورین پلیس راه در جاده های شهرستان افزایش یابد تا از خطرات احتمالی جلوگیری گردد.

وی همچنین بر ضرورت نظارت بر بازار تاکید نمود و گفت: دستگاههای متولی با نظارت بر بازار از کمبودها و اقلام ضروری مردم جلوگیری نمایند.

نادری بر اجرای برنامه های نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سطح شهرستان تاکید نمود و یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی لیست کشیک خود را اعلام و نانوایی های کشیک نیز تعیین شوند.

همچنین با حضور مسئولین اقامتگاه بومی گردی در روستای جبری نیز افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 84

به "22طرح گردشگری و صنایع دستی در دشتی اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22طرح گردشگری و صنایع دستی در دشتی اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید