تور ترکیه: مراکز خرید آنکارا

به گزارش مجله عطر یاس، آنکارا، مراکز خرید متنوعی دارد که اجناس متنوعی از برترین برندهای دنیا را در خود جای داده اند.

تور ترکیه: مراکز خرید آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

آنکارا، مرکز ترکیه، فروشگاه ها و بازارهای متنوع و زیبایی دارد که گردشگران را جذب خود می نماید. آنکارا مانند دیگر شهرهای توریستی ترکیه مشهور نیست و شاید گردشگران از مراکز خرید آن آگاه نباشند. اگر جزو کسانی هستید که قصد دارند چه به صورت شخصی و چه با تور ترکیه، به آنکارا سفر نمایند، بهتر است بدانید مراکز خرید آنکارا متنوع هستند. این شهر هم بازارهای سنتی قدیمیدارد و هم مراکز خرید مدرنی که اجناس لوکس با قیمت های متفاوت در آن ها به فروش می رسد. در مراکز خرید آنکارا سوغاتی های متنوعی برای خرید دیده می گردد.

آنچه باید درباره مراکز خرید آنکارا بدانید:

  • مشهورترین مراکز خرید آنکارا
  • بازار قدیمی آنکارا
  • برترین زمان خرید در آنکارا
  • برترین اوت لت آنکارا
  • فصل حراج در آنکارا
  • فروشگاه ایرانی در آنکارا
  • مرکز خرید کیزیلای آنکارا
  • مراکز خرید مقرون به صرفه آنکارا
  • برترین مرکز خرید آنکارا
  • مراکز خرید معروف آنکارا

مشهورترین مراکز خرید آنکارا

آنکارا مراکز خرید متنوعی دارد که هر یک از آن ها ویژگی ها و مجذوب کنندهیت خاص خود را دارند. معروفیت شهرهای توریستی استانبول و آنتالیا، سبب شده است بیشتر گردشگران خریدهای خود را در این شهرها انجام دهند؛ این در حالی است که مراکز خرید آنکارا بسیار زیبا هستند و اجناس لوکسی برای عرضه بهگردشگران دارند.

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم در آنکارا جزو مراکز خرید مدرن شهر است و اغلب گردشگران آن را می شناسند. این مرکز خرید که در حدود 15 سال پیش ساخته شده است، دو طبقه دارد. در این دو طبقه، 149 مغازه برای خرید وجود دارد. مرکز خرید فروم از امکاناتی مانند رستوران، سینما و کافه تریا برای گردشگران، برخوردار است. محصول برندهای مشهوری چون دیزل، دولچه، کنزو، بیمن و گوچی در مرکز خرید فروم به فروش می رسد. در مرکز خرید فروم، لباس های شیک زنانه و مردانه از برترین برندهای دنیا را می توانید بخرید. مغازه های اسباب بازی فروشی نیز در این مراکز خرید وجود دارد که برای بچه ها بسیار مجذوب کننده هستند.

  • آدرس: آنکارا، بلوار یوزگات، خیابان کچیورن، مرکز خرید فروم (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا ساعت 22
  • وب سایت مرکز خرید فروم: www.forum-ankara.com

مرکز خرید گالریا در آنکارا

مرکز خرید گالریا در آنکارا در حدود 20 سال پیش در این شهر افتتاح شده است. این مرکز خرید، چهار طبقه و 103 مغازه دارد. در مرکز خرید گالریا می توانید لباس های مردانه و زنانه را ببینید و برای هر سنی از بزرگ تا کوچک، لباس های مرغوب و باکیفیت بخرید. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک، مغازه های کفش و لوازم آرایشی نیز وجود دارد. هر یک از این اجناس، برترین برندهای ترک هستند که در فروشگاه گالریا به گردشگران ارائه می شوند. قیمت اجناس در مرکز خرید گالریا، نسبت به دیگر مراکز خرید، مناسب تر است و بیشتر به مرکز خرید مقرون به صرفه آنکارا معروفیت دارد.

  • آدرس: آنکارا، ینی محله، خیابان اومیتکوی، شماره 53، مرکز خرید گالریا (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا ساعت 22

مرکز خرید تجاری کاروم

مرکز خرید کاروم از برترین مراکز خرید آنکارا در ترکیه محسوب می گردد. کاروم به معنی بندرگاه است. این مرکز خرید مجذوب کننده در خیابان هیلمی آنکارا نهاده شده است. خیابان تونلی هیلمی از خیابان های زیبای آنکارا است و بیشتر مورد پسند افرادی استکه خرید در فضای آزاد را دوست دارند. در مغازه های این خیابان می توانید سوغاتی های موردعلاقه تان را بخرید.

مرکز خرید کاروم امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران تدارک دیده است که حین خرید می توانند از آن ها استفاده نمایند. از ویژگی های این مرکز خرید، قیمت بالایبعضی اجناس در آن نسبت به دیگر مراکز خرید آنکارا است.

در بعضی فروشگاه های این مرکز خرید، لباس های زنانه و مردانه با قیمت مناسب و مناسب وجود دارد. این لباس های مقرون به صرفه قیمت، از برندهای مطرح دنیا هستند. در این مرکز خرید مجذوب کننده، مارک های مختلف کفش های مردانه و زنانه برای عرضه به مشتریان وجود دارد. مرکز خرید کاروم را می توان برترین فروشگاه کفش ترکیه دانست؛ اما قیمت برندهای خوب کفش در این فروشگاه، نسبت به دیگر مراکز خرید آنکارا بالاتر است. مرکز خرید کاروم برترین فروشگاه برای خرید لباس، کفش، عطر و لوازم آرایشی بابرندهای معتبر است.

  • آدرس: آنکارا، خیابان چانکایا، مرکز خرید کاروم(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید جپا آنکارا (cepa)

مرکز خرید معروف جپا در آنکارا، یکی از مراکز خرید بزرگ شهر است. این مرکز خرید تجاری بزرگ را بیشتر گردشگران آنکارا، می شناسند.شاید لوکس بودن مرکز خرید جپا و تنوع اجناس آن و این ویژگی که تقریبا هرچه گردشگران بخواهند به راحتی می توانند در آن پیدا نمایند و بخرند، مهم ترین عامل معروفیت این مرکز خرید بزرگ تجاری است. فروشگاه های فرانسوی بین المللی در این مرکز خرید، زیاد هستند. قرار داشتن مرکز خرید جپا در کنار دانشگاه سبب شده که بیشترین مشتری های این مرکز خرید دانشجویان باشند.

مرکز خرید جپا از 195 مغازه تشکیل شده و امکانات سرگرمیی مجهزی برای گردشگران دارد. در این مرکز خرید بیشتر برندهای روز دنیا عرضه می شوند. در مرکز خرید جپا می توانید پاسپورت خود را نشان بدهید و از تخفیف های خرید در برندهای مرغوب برخوردار شوید. بزرگ ترین فست فود ترکیه در این مرکز خرید است؛ اگر بعد از خرید، احساس گرسنگی کردید، به طبقه بالای فروشگاه بروید و غذای موردعلاقه تان را در رستوران مرکز خرید جپا نوش جان کنید. گردشگران خاطرات بسیار خوبی از صرف غذاهای لذیذ این فروشگاه و تماشای چشم انداز زیبای شهر در حین غذا خوردن دارند. سینما، رستوران و کافه تریای این مرکز خرید از امکانات سرگرمیی و مجذوب کننده فروشگاه برای گردشگران است.

  • آدرس: مرکز جپا، آنکارا، روبروبروی دانشگاه Middle East Technical، مرکز خرید جپا (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب
  • وب سایت مرکز خرید جپا: www.cepaavm.com.tr

مرکز خرید تجاری آرمادا

مرکز خرید آرمادا در سال 2002 در شهر آنکارا ساخته شد. این مرکز خرید بین مردم شهر آنکارا محبوبیت زیادی دارد. آرمادا جزو مراکز خرید بزرگ شهر است و مساحتی در حدود 30,000 متر مربع را به خود اختصاص داده است. برترین برندها را می توانید در این مرکز خرید 20 طبقه پیدا کنید. در آرمادا، مکانی به عنوان مرکز خرید اختصاصی کودک در نظر گرفته شده که در آن اجناس موردنیاز و استفاده بچه ها به فروش می رسد.

مرکز خرید آرمادا امکانات رفاهی مجذوب کنندهی دارد. در این مرکز خرید، پارکینگ، رستوران، سالن سینما، سالن ورزشی و کافه هایی برای استفاده گردشگران وجود دارد. این مرکز خرید از فروشگاه هایی تشکیل شده که برترین و معروف ترین برندها را به مشتری ارائه می نمایند. پارکینگ با ظرفیت 2200 خودرو، مرکز خرید اختصاصی کودک، سالن ورزشی و سایر امکانات سرگرمیی و رفاهی این مرکز خرید در آنکارا سبب معروفیت آن شده است.

  • آدرس: آنکارا، خیابان اسکی، ینی محله، منطقه سگوتزو، مرکز خرید آرمادا(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز 10 صبح تا 22 شب

بازار قدیمی آنکارا

بازار قدیمی و سنتی در آنکارا، طرفدران خاص خود را دارند. این بازار سنتی برای گردشگرانی که سلیقه سنتی دارند، مجذوب کننده هستند و بعضی از این گردشگران، زمان قابل توجهی برای بازدید از بازار سنتی آنکارا اختصاص می دهند.

بازار باکیرجیلار چارشیسی

بازار قدیمی باکیرجیلار چارشیسیاز بازارهای سنتی و قدیمی شهر آنکارا است. سنگ فرش های ابتدای ورودی بازار برای گردشگران مجذوب کننده هستند و قدم زدن روی آن ها به مشتری ها انرژی می دهد. گردشگران از این بازار برای خرید سوغاتی استفاده می نمایند و از تماشای اجناس سنتی و زیبای آن لذت می برند.

واژه باکیرجیلار به معنی مسگران است. در این بازار اجناسی چون ظروف مسی، عتیقه جات، زیورآلات دست ساز تزئینی و لباس های باکیفیت را می توانید بخرید. کافه و رستوران بازار باکیرجیلار چارشیسی از امکانات این بازار است که پس از خرید می توانید از آن بهره ببرید و لذت ببرید. در اطراف این بازار سنتی، رستوران هایی با طراحی سنتی ساخته شده است که گردشگران مطابق سلیقه خود از آن ها استفاده می نمایند. منوی قابل استفاده در این رستوران، غذاهای مدیترانه ای و ترکی سنتی را شامل می گردد.

  • آدرس: آنکارا، ناحیه بویاجی، خیابان اسکیجی چارشیتی، بازار باچیرجیلار(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 6صبح تا 23 شب

برترین زمان خرید در آنکارا

زمان خرید شما در آنکارا، بستگی به این دارد که چه فصلی به آنکارا سفر می کنید. برترین زمان سفر به آنکارا بر طبق آب و هوا، 30 آوریل تا هشت ژوئیه (اردیبهشت و خرداد) و 20 اوت تا 21 اکتبر (شهریور و مهر) است؛ چراکه در این زمان ها آب و هوای آنکارا معتدل می گردد. فصل بهار شلوغ ترین فصل خرید در آنکارا است. اگرچه خرید در آنکارا زمان خاصی ندارد و حراج های آن، اجناس و پوشاک فصل های قبل هستند، برترین زمان خرید در آنکارا را باید فصل بهار دانست. چون مراکز خرید آنکارا آگاه هستند که هوای بسیار خوب آنکارا گردشگران بسیاری را روانه این شهر می نماید، تنوع اجناس خود را افزایش می دهند.

قیمت هتل ها برای اقامت در آنکارا در فصل های بهار بیشتر از فصول سرد سال است. فستیوال های حراج آنکارا زمان مشخصی ندارند و در هر فستیوال حراج، محصولات فصل قبل به حراج می رسد. هر سال در شهریورماه، جشنواره ای در آنکارا برگزار می گردد که گردشگران آنکارا در آن شرکت می نمایند و اجناس موردعلاقه خود را با قیمت مناسب و مناسب، خریداری می نمایند. اگر در پی خرید پوشاک زمستانی مرغوب با قیمت مناسب هستید باید در حراج های بهاره آنکارا، شرکت کنید. بهتر است بدانید حراج های سرانجام فصل در مراکز خرید آنکارا در ماه های آذر تا اویل دی، بیشترین تخفیف را به محصولات ارائه می دهند.

برترین اوت لت آنکارا

تنوع اوت لت ها در آنکارا، انتخاب برترین اوت لت در بین آن ها را سخت می نماید؛ اما گردشگران این انتخاب سخت را آسان تر نموده اند. گردشگران با گشت و گذار در اوت لت های آنکارا و مقایسه آن ها با هم، برترین اوت لت را تشخصی داده اند. اگر از گردشگران بپرسید برترین اوت لت آنکارا کدام است، آن ها اوت لتErzincanlilar Giyim را انتخاب می نمایند.

اوت لت Erzincanlilar Giyim

اوت لت های آنکارا، مراکز خریدی هستند که اجناس مورد احتیاج مردم را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتری عرضه می نمایند. این مراکز خرید چون فراوری را به طور مستقیم و بدون واسطه به مردم می فروشند، اجناس آن ها با قیمت پایین تری نسبت به دیگر مراکز خرید و فروشگاه ها عرضه می گردد. در آنکارا اوت لت های متنوعی وجود دارد که هر یک از دیگری مجذوب کننده تر و متنوع تر هستند. از زاویه دید گردشگران، بین این اوت لت های متنوع ، اوت لت Erzincanlilar Giyim از دیگر اوت لت ها مجذوب کننده تر است؛ از این رو، این اوت لت را می توان برترین اوت لت آنکارا به شمار آورد. در این اوت لت، اجناسی چون پوشاک، کفش و کیف، لوازم آرایش، جواهرات و وسایل تزئینی باکیفیت را می توان مشاهده کرد و خرید.

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ بزرگ است. گردشگرانی که با ماشین شخصی به آنکارا می فرایند، می توانند از امکانات آن برای پارک خودرو استفاده نمایند. از دیگر امکانات این اوت لت این است که جلوی آن اتوبوس هایی برای استفاده گردشگران و مشتری ها پارک می گردد؛ پس اگر برای خرید به این اوت لت می روید نگران رفت و آمد خودتان نباشید.

  • آدرس: آنکارا، چانکایا، عزیزیه، اوت لت Erzincanlilar Giyim(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

فصل حراج در آنکارا

اگر قصد دارید برای خرید به آنکارا بروید، باید ابتدا احتیاجهای خودتان را بدانید. در شهرهای ترکیه فصل خاصی برای خرید وجود ندارد و تنها در آخر هر فصل، اجناس و پوشاک فصل پیش در حراج سرانجام فصل، به فروش می رسد. در این حراج ها اجناس فصل قبل با قیمت مناسب و مناسب به مشتری ارائه می گردد؛ اما بیشترین تخفیف حراجی های آنکارا، در ماه های آذر تا اوایل دی ماه با تخفیف ویژه به گردشگران ارائه می گردد. این جشنوراه زمستانه از جاذبه های گردشگری شهر آنکارا محسوب می گردد که گردشگران از خرید در آن لذت می برند.

فروشگاه ایرانی در آنکارا

در شهرهایی چون استانبول و آنتالیا فروشگاه های محدود ایرانی برای استفاده گردشگران وجود دارد. آنکارا، بیشتر به عنوان مرکز ترکیه شناخته می گردد؛ اما امکانات آن، چیزی کمتر از دیگر شهرهای توریستی ترکیه نیست. با وجود اینکه ایرانیان زیادی در شهر آنکارا زندگی می نمایند، فروشگاه های ایرانی زیادی در این شهر نیست. فروشگاه های ایرانی در آنکارا به چندین فروشگاه محدود خلاصه می شوند که فروشگاه مواد غذایی تیمومارکت در چانکایا آنکارا، یکی از آن ها است.

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

مرکز خرید کیزیلای آنکارا از مراکز اصلی خرید در این شهر است. بعضی مرکز خرید کیزیلای آنکارا را قلب مراکز خرید این شهر می دانند، چون تقریبا تمامی خیابان ها به این مرکز خرید وصل می شوند. مرکز خرید کیزیلای آنکارا، در منطقه شلوغ شهر نهاده شده و اجناس با کیفیتی در آن برای فروش و عرضه به مشتری ها وجود دارد.

خرید در مرکز خرید کیزیلای آنکارا بسیار مجذوب کننده و متنوع است. در این مرکز خرید می توانید به معنی واقعی خرید نموده و از خرید خود لذت ببرید؛ اما اگر به جاهای شلوغ علاقه ندارید، بهتر است اینجا را برای خرید انتخاب نکنید. مرکز خرید کیزیلای در میدانی به همین نام نهاده شده و پیدا کردن آن کار سختی نیست؛ چون وسایل نقلیه ترکیه به راحتی به این مکان رفت و آمد می نمایند.

  • آدرس: آنکارا، میدان کیزیلای، مرکز خرید کیزیلای(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مراکز خرید مقرون به صرفه آنکارا

مراکز خرید در آنکارا بیشتر شامل اوت لت های این شهر می شوند. این مراکز خرید متنوع و مجذوب کننده، اجناس مرغوب را با قیمت مناسب و مناسب به گردشگران ارائه می نمایند.

مرکز خرید Mudo

مرکز خرید مودو جزو مراکز خرید مقرون به صرفه در شهر آنکارا است. این فروشگاه دو طبقه بسیار بزرگ دارد که یک طبقه آن، مخصوص کالاهای مورد احتیاج آقایان و طبقه ای دیگر، برترین برندهای دنیا را در خود جای داده و به مشتری ها و گردشگران ارائه می نماید. در این مرکز خرید می توانید اجناس مرغوب را با قیمت مناسب بخرید.

در این فروشگاه، اجناسی با قیمت بالا عرضه می گردد که شاید از شنیدن قیمت آن ها تعجب کنید. این ها اجناسی با مارک های مشهور و کیفیت بالا هستند؛ برای مثال، لباس هایی که بسیار خوش دوخت و مرغوب هستند. قیمت اجناس مرکز خرید مودو به علت کیفیت خوب این اجناس، بالا است.

  • آدرس: آنکارا، Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah، مرکز خرید مودو(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22

مرکز خرید مقرون به صرفه اوپتیوم در آنکارا

تنوع اجناس در اوپتیوم، مرکز خرید مقرون به صرفه و معروف در آنکارا، سبب مجذوب کنندهیت آن برای گردشگران شده است. بیشتر گردشگران شهر آنکارا خرید خود را از این فروشگاه، انجام می دهند. از کیف و کفش تا لوازم آرایشی در مرکز رید اوپتیوم پیدا می گردد. برندهای H&M و زارا بیشترین متقاضی را در این مرکز خرید دارند. معروفیت مرکز خرید سبب شده است که همواره، به ویژه در سرانجام هفته شلوغ و پر از مشتری باشد. امتیاز مرکز خرید اوپتیوم این است که محلی برای سرگرمی بچه ها دارد که می توانید بچه ها را در آن مکان بگذارید و با خیال راحت خرید کنید.

  • آدرس: آنکارا، اتیمسگات، مرکز خرید اوپتیوم(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

برترین مرکز خرید آنکارا

مراکز خرید آنکارا متنوع و مجذوب کننده هستند و انتخاب برترین مرکز خرید آنکارا از میان این همه فروشگاه متنوع، کار راحتی نیست؛ اما از نظر گردشگران برترین مرکز خرید آنکارا، آنکامال است.

آنکامال

این مرکز خرید مجذوب کننده با نام مرکز خرید میگروس افتتاح شد و مورد استقبال گردشگران نهاده شد. استقبال زیاد از فروشگاه سبب شد که در مدت بسیار کمی پیشرفت نموده و معروفیت زیادی پیدا کند. مرکز خرید میگروس بعد از گذشت هشت سال از افتتاح، با نام مرکز خرید آنکامال (ANKAmall) وسعت یافت. آنکامال 120,000 متر مربع مساحت را به خود اختصاص داده است و بیشتر از 330 مغازه دارد. از امکانات این فروشگاه، می توان به پارکینگ، رستوران، سالن سینما، کافه و زمین بازی بچه ها اشاره نمود.

بسیاری از برندهای مختلف دنیا به وسیله آنکامال وارد ترکیه می شوند. بنابراین هر برندی که مورد نظر شما باشد در مغازه های این فروشگاه قابل مشاهده است. برندهای کوچ تاش، H&M،مارکس اند اسپنسر، بینر، مانگو و... را می توانید در آنکامال ببینید.

  • آدرس: منطقه آکوپرو، جاده کونیا دولت، بلوار مولانا(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 22

مراکز خرید معروف آنکارا

مراکز خرید آنکارا متنوع هستند. ویژگی تنوع، سبب مجذوب کنندهیت آن ها در بین گردشگران می گردد. معروفیت بعضی از این مراکز خرید در آنکارا سبب شده است که در بین گردشگران هم معروف شوند.

مرکز خرید کنت پارک (kentpar)

مرکز خرید کنت پارک بسیار متنوع است و تمامی احتیاجهای شما را برطرف می نماید. این بازار مجذوب کننده از مرکز سرگرمی برای بچه ها برخوردار است و امکانات سرگرمیی برای ورزش و سرگرمی مشتری ها در نظر گرفته است. در این مرکز خرید لبا س های زنانه و مردانه، کفش، زیورآلات و ابزارآلات دیجیتالی را می توانید بخرید. مرکز خرید کنت پارک 6 طبقه دارد و جزو مراکز خرید معروف و بزرگ آنکارا به شمار می رود. خرید در این فروشگاه، مجذوب کنندهیت بالایی دارد؛ اگر به آنکارا می روید، بهتر است تجربه خرید در این مرکز خرید متنوع را از دست ندهید.

  • آدرس: آنکارا، محله مصطفی کمال، چانکایا، مرکز خرید کنت پارک(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید آلیش وریش (Alisveris)

مرکز خرید آلیش وریش از مراکز خرید معروف آنکارا است. در این مرکز خرید اجناس با کیفیت با قیمت مناسب عرضه می گردد. تنوع مجذوب کننده اجناس این مرکز خرید سبب می گردد که گردشگران یک روز خود را، بدون خستگی یا کسالت، در این فروشگاه ها سپری نمایند. مرکز خریدآلیش وریش رستوران های متنوعی برای استفاده گردشگران و مشتری ها دارد. تنوع غذا در این رستوران ها بالاست و شما می توانید طبق سلیقه ای که دارید غذای موردعلاقه تان را سفارش دهید.

  • آدرس: آنکارا، محله آکوپورا، مرکز خرید آلیش وریش (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: همه روزه ساعت 10 صبح تا 22

اگر قصد سفر به ترکیه و خرید از مراکز خرید مجذوب کننده این شهر را دارید، بهتر است ابتدا تحقیق کنید و فروشگاه های مرکز ترکیه را بشناسید و سپس بر اساس احتیاج و هزینه ای که برای خرید در نظر می گیرید برنامه ریزی کنید. مراکز خرید آنکارا اجناس معروف و برندهای دنیا را در خود جای داده اند و با قیمت مناسب به گردشگران ارائه می دهند. شما هم نظر خود را در خصوص مراکز خرید آنتالیا با کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: نامشخص

پرسش های متداول

قدیمی ترین بازار آنکارا کجاست؟

قدیمی ترین بازار آنکارا، بازار چیکریچیلر است که قدمتی تاریخی دارد و اجناس سنتی در آن به فروش می رسید.

برترین زمان خرید در آنکارا چه زمانی است؟

برترین زمان خرید در آنکارا بستگی به اجناسی دارد که شما احتیاج دارید؛ چون آنکارا حراج های فصلی برگزار می نماید و در سرانجام هر فصل، محصولات فصل قبل را به حراج می گذارد.

از لحاظ آب و هوا، برترین زمان خرید، بهار است و از لحاظ تخفیف قیمتی، آذر و دی برترین فصل خرید در آنکارا هستند.

برترین اوت لت آنکارا کجاست؟

برترین اوت لت آنکارا، اوت لت Erzincanlilar Giyim است.

مرکز خرید کیزیلای چگونه مرکز خریدی است؟

این مرکز در قلب آنکارا نهاده شده است و یکی از مراکز خرید شلوغ آنکاراست. تنوع اجناس و برندهای مرغوب در این فروشگاه، اصلی ترین شاخصه آن است.

برترین مرکز خرید آنکارا کجاست؟

آنکامال را می توان برترین مرکز خرید در آنکارا دانست.

منبع: کجارو / کجارو / کجارو / tripadvisor.com / yelp.com / turkmag.ir
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1875

به "تور ترکیه: مراکز خرید آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: مراکز خرید آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید