کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های سلماس وجود ندارد

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت:کمبود مواد ضدعفونی کننده در سطح داروخانه های شهرستان نداریم.

کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های سلماس وجود ندارد

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دکتر جباری امروز 24 فروردین در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی کرونا در سلماس با اشاره به نقدها در خصوص کمبود اقلام بهداشتی در سطح داروخانه های شهرستان توضیح داد: مواد ضدعفونی الکلی به حد کافی و اشباع در داروخانه های سطح شهر موجود است و یک محموله دستکش نیز هفته گذشته توزیع شد و محموله بعدی نیز به زودی در داروخانه ها توزیع خواهد شد اما توزیع ماسک تا به امروز نداشتیم.

دکتر جباری اظهار کرد: تا یافتن راه درمان کرونا باید به بیماریابی و بیمارشناسی و اقدامات پیشگیرانه بپردازیم و مردم باید پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمایند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان سلماس بابیان اینکه بحث امروز جامعه فعالیت اصناف مختلف است و نقدها در خصوص اطلاع رسانی خطرات شیوع بیش از پیش کرونا توضیح داد: نکته حائز اهمیت فرهنگ مردم ما در خصوص تردد است و برای هر امر غیرضروری سوار بر خودرو شده و در شهر گردش مینمایند؛ علی رغم اطلاع رسانی ها و تمهیدات اجرا شده اگر بوتیک و یا مجتمع تجاری باز باشد سوال این است چرا مردم به این مکانهای غیرضروری مراجعه می نمایند!

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: اگر مردم به این محل های غیرضروری مراجعه ای نداشته باشند، صاحبان کسب و کار نیز واحدهای خود را خواهند بست، تقاضای عاجزانه ما از مردم عدم خروج از منزل مگر در موارد ضروری زندگی و معیشت است.

همچنین رضا مسلمی دبیر شورای اطلاع رسانی کرونا در شهرستان از شروع نمونه گیری تست کرونا از افراد مشکوک در مراکز بهداشتی 16ساعته این شهرستان اطلاع داد.

وی با بیان اینکه در سایه فعالیت رسانه ای، شاهد ارتقای سطح آگاهی های عمومی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا در میان مردم هستیم، توضیح داد: پیگیری اخبار و مطالب کروناویروس از رسانه ها و خبرگزاری های رسمی و پرهیز از انتشار اخبار ضدونقیض و شایعات کرونایی در این ایام از جمله موارد مهمی است که پیوسته باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 723

به "کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های سلماس وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های سلماس وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید