کاکولوند: کار سختی در جام باشگاه های هندبال آسیا داریم، می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم هندبال زاگرس گفت: در مجموع کار سختی داریم و در گروه سختی قرار داریم اما ما با تمام توان در مسابقات شرکت می کنیم و می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم .

کاکولوند: کار سختی در جام باشگاه های هندبال آسیا داریم، می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم

هوشنگ کاکولوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد قرعه کشی جام باشگاه های هندبال آسیا و گروه تیم زاگرس اسلام آباد گفت: العربی، نماینده قطر که در این گروه قرار گرفته است اکثر بازیکنان ملی پوش این کشور را در اختیار دارد و تیم اول قطر است. تیم شارجه امارات نیز سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد و تیم الکویت هم تیم اول این کشور است. حریف کره ای ما نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر است.

وی در ادامه اضافه کرد: در مجموع کار سختی داریم و در گروه سختی قرار داریم اما ما با تمام توان در مسابقات شرکت می کنیم و می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم . حدود دو ماه تا مسابقات وقت داریم و باید در این مدت به اوج آمادگی برسیم.

سرمربی تیم هندبال زاگرس در مورد عملکرد تیمش تا خاتمه هفته چهارم لیگ برتر گفت: سال جاری به دلیل بعضی شرایط تمرینات را دیر شروع کردیم و دو- سه بازیکن آسیب دیده داشتیم که مصدومیت یکی از آنها هنوز ادامه دارد. بازی اول هماهنگ نبودیم ولی در این هفته در بازی برابر سبزوار به انسجام تیمی رسیدیم و ان شالله در بازی های بعدی هماهنگ تر می شویم. این فرصت تعطیلی لیگ و اردو باعث می گردد تا بازیکنان آسیب دیده به تیم برسند و هم به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی در خاتمه گفت: بازی سختی در کازرون داریم این تیم بسیار خوب بسته شده اما تیمی که برای قهرمانی بسته شده باید با تمام توان بازی کند و فقط به پیروزی فکر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 247

به "کاکولوند: کار سختی در جام باشگاه های هندبال آسیا داریم، می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاکولوند: کار سختی در جام باشگاه های هندبال آسیا داریم، می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید