ناکامی رقابتهای جهانی قبلی کشتی را در نروژ جبران خواهم کرد

به گزارش مجله عطر یاس، رامین طاهری یکی از مدعیان وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی است که به تازگی توانست با کسب اسم قهرمانی در جام تختی دوباره به گردونه مدعیان اصلی این وزن وارد گردد. او که با تصمیم کادر فنی تیم ملی نتوانست در رقابتهای گزینشی قزاقستان و بلغارستان به میدان برود به خبرنگاران گفت: در وهله اول باید به این موضوع اشاره کنم که از دست دادن سهمیه المپیک در این وزن مرا هم بسیار ناراحت کرد. البته فکر می کردم بعد از ناکامی حسین نوری در گزینشی قزاقستان، من به گزینشی بلغارستان اعزام می شوم که اینگونه نشد و با صلاحدید کادر فنی ناصر علیزاده به این مسابقات رفت.

ناکامی رقابتهای جهانی قبلی کشتی را در نروژ جبران خواهم کرد

وی توضیح داد: به هر حال من برای ادامه جهت رسیدن به هدفم با تمام وجود کوشش می کنم و حالا منتظرم تا در صورت حضور در رقابتهای جهانی 2021 نروژ، ناکامی های قبلی در جهانی قزاقستان و مسابقات اوکراین را جبران کنم. البته من با درخواست از سرمربی تیم ملی در جام تختی کشتی گرفتم و خوشبختانه توانستم از این فرصت به خوبی استفاده کنم.

دارنده سه مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد تأثیر ناکامی در تورنمنت اوکراین در فرایند برنامه هایش گفت: معتقدم یکی از دلایلی که به مسابقات گزینشی المپیک اعزام نشدم، ناکامی در تورنمنت اوکراین بود. من در این مسابقات به هر دلیلی نتوانستم خوب کشتی بگیرم، چراکه در اوج فشار تمرینات اردو به من اعلام شد باید به اوکراین بروم. در حالی که فکر می کردم بعد از مسابقات کسب سهمیه، قرار است در لهستان کشتی بگیریم.

طاهری در سرانجام از قهرمانی در جام تختی به اسم نقطه عطفی برای بازگشت به روزهای اوج و ترکیب تیم ملی یاد کرد و گفت: هدف اصلی من حضور در مسابقات جهانی نروژ است. خوشبختانه در ابتدای راه توانستم در جام تختی که اولین مرحله انتخابی جهانی است بر سکوی نخست بایستم. من در جام تختی توانستم یوسف قادریان را به اسم یکی از رقبای باتجربه و توانمندم از پیش رو بردارم که امیدوارم در ادامه بتوانم در جهانی هم خوش بدرخشم.

به گزارش خبرنگاران، کشتی فرنگی ایران بعد از مسابقات جهانی 2019 نورسلطان و بعلاوه رقابتهای گزینشی قزاقستان و بلغارستان نتوانست به هدف اصلی خود یعنی ترکیب کامل المپیکی دست یابد و در نهایت پیروز به کسب 5 سهمیه شد. بدین ترتیب علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شدند و محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی هم در اوزان 67 و 97 کیلوگرم دو سهمیه دیگر را از آن خود کردند. اما حسین نوری در کسب سهمیه 87 کیلوگرم در گزینشی قزاقستان ناکام ماند و ناصر علیزاده هم نتوانست سهمیه این وزن را در گزینشی بلغارستان کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1626

به "ناکامی رقابتهای جهانی قبلی کشتی را در نروژ جبران خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی رقابتهای جهانی قبلی کشتی را در نروژ جبران خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید