پیغام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش مجله عطر یاس، مدیرعامل بانک ملت در پیامی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت و سالی پر از موفقیت و شادکامی را برای آنان آرزو کرد.

پیغام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد بیگدلی در این پیغام از خبرنگاران به عنوان گوش های شنوا و چشم های بینای جامعه نام برد و اضافه نمود: بی تردید، بدون حضور خبرنگاران مستقل و مطلع، جامعه از شفافیت اطلاع رسانی محروم خواهد بود.

وی در این پیغام صداقت، تیزبینی و استقلال نظر را از ویژگی های یک خبرنگار پیروز خواند و تاکید نمود: خبرنگاران برجسته، همواره آثار ماندگاری را از خود در جوامع مختلف برجای گذاشته اند و در بسیاری از رخدادهای مهم جهان نقش مهم و شگفت انگیزی ایفا نموده اند.

بیگدلی در پیغام تبریک خود با اشاره به شرایط حساس کشور و با توجه به تحریم های شدید اعمال شده علیه کشورمان، نقش خبرنگاران را بسیار حیاتی و مهم خواند و ادامه داد: اقتصاد کشور با یاری فعالان عرصه رسانه، از این گذرگاه تاریخی به سلامت عبور خواهد نمود و ایران بار دیگر قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

وی از خبرنگاران خواست تا در سالی که به نام جهش فراوری نامگذاری شده است به دور از گرایش های سیاسی، به شفاف شدن فضای اطلاع رسانی به ویژه در عرصه اقتصاد یاری نمایند تا اهداف معین شده برای سال جاری که مهم ترین آنها جهش فراوری و افزایش اشتغال درسطح کشور است، محقق گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1055

به "پیغام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید