پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره کل ارتباطات زیرساخت

به گزارش مجله عطر یاس، مدیرکل ارتباطات زیرساخت از پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) فیبرهای استان قزوین، در اداره کل ارتباطات زیرساخت اطلاع داد.

پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره کل ارتباطات زیرساخت

به گزارش یوسف رضایی نیک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در بازدید از اداره کل ارتباطات زیرساخت استان، آخرین وضعیت و اقدامات اجرا شده را مورد آنالیز قرار داد و گفت: با راه اندازی سامانه اطلاعات مکانی (GIS)، می توان اطلاعات مکانی و توصیفی تمامی فیبرها و تجهیزات مربوطه واقع در سطح استان را استخراج کرد.

حسین قلی پور مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان نیز در این بازدید گفت: سامانه اطلاعات مکانی (GIS)، جهت کاربردهای خاص ارتباطات زیرساخت شامل ذخیره اطلاعات جهتهای کابل فیبر نوری، شناسایی و ردیابی محل قطعی کابل ها، پیمایش عوارض واقع در جهت، نمایش پروفایل جهت کابل فیبر نوری و غیره است و ارائه گزارش ها در قالب نقشه ها، جداول و نمودارهای متنوع را آسان می نماید.

قلی پور اعلام نمود، اجرایی شدن این سامانه در اداره کل زیرساخت استان آثار خوبی را برای پیمایش فیبرهای استان به همراه دارد و قابلیت های نمایشی، ویرایشی، جستجو و گزارش گیری را برای کارکنان فراهم می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 66

به "پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره کل ارتباطات زیرساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی فیبرهای استان قزوین در اداره کل ارتباطات زیرساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید