وبینار جابری انصاری با رؤسای نمایندگی های ایران در آلمان و نروژ درباره مسائل کنسولی و امور ایرانیان

به گزارش مجله عطر یاس، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه طی یک وینبار تخصصی با روسای نمایندگی های کشورمان در شهرهای مختلف آلمان، مسائل ایرانیان مقیم این کشور و نروژ در حوزه کنسولی را آنالیز کرد.

وبینار جابری انصاری با رؤسای نمایندگی های ایران در آلمان و نروژ درباره مسائل کنسولی و امور ایرانیان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حسین جابری انصاری معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در وبینار تخصصی مسائل کنسولی و ایرانیان با روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در برلین، اوسلو، فرانکفورت، مونیخ و هامبورگ، و مدیران کل کنسولی و ایرانیان و روسای ادارات کنسولی وزارت خارجه، مسائل مربوط به ایرانیان مقیم آلمان و نروژ در حوزه کنسولی را آنالیز و بر ضرورت ارائه خدمات بهینه به هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور تاکید نمود.

در این وبینار، مسائل مربوط به دانشجویان ایرانی نیز آنالیز و مقرر شد با همکاری وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری، وبینار ویژه ای جهت رسیدگی به مسائل دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار شود.

محمود فرازنده و علیرضا یوسفی سفرای جمهوری اسلامی ایران در آلمان و نروژ و حمید نیکوحرف، مهدی باباکاظمی و امیررضا شرکت سرکنسول های ایران در هامبورگ، فرانکفورت و مونیخ و مسئولان امور کنسولی این نمایندگی ها نیز در این وبینار ضمن تقدیم گزارشهایی از حوزه ماموریت خود و طرح مسائل موجود، پیشنهاد هایی برای تسهیل فرایند ارائه خدمات کنسولی به هم وطنان ایرانی مقیم خارج از کشور ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1078

به "وبینار جابری انصاری با رؤسای نمایندگی های ایران در آلمان و نروژ درباره مسائل کنسولی و امور ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار جابری انصاری با رؤسای نمایندگی های ایران در آلمان و نروژ درباره مسائل کنسولی و امور ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید