نیوزویک: ترامپ از دو هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید

به گزارش مجله عطر یاس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میخواهد از دو هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع کند.

نیوزویک: ترامپ از دو هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید

به گزارش فارس به نقل از نشریه نیوز ویک، کارکنان کاخ سفید روز چهارشنبه ایمیلی از سوی دفتر اجرایی رئیس جمهور دریافت نموده اند که از آن ها خواسته است میز خود را تمیز نموده و وسائل خود را بسته بندی نمایند.

در این ایمیل که ویجیا جیانگ خبرنگار شبکه سی بی اس آن را منتشر نموده آمده است، فرایند ترک کاخ سفید از چهارم ژانویه (15 دی) آغاز می گردد.

همچنین در این ایمیل آمده است: کارکنان لیستی جامع را در روز های آینده دریافت خواهند کرد. لطفاً به عنوان قدم اول فهرستی از اموال دفتر خود تهیه نموده و این را بدانند که در قبال آن ها مسئولیت دارند.

با تأیید پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها از سوی مجمع گزینندگان، قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا در تاریخ بیستم ژانویه (اول بهمن) برگزار گردد.

ترامپ تا به امروز شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته و اصرار دارد که در این انتخابات تقلبی گسترده به نفع بایدن صورت گرفته است.

رئیس جمهور آمریکا و ستاد انتخاباتی وی در راستای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بار ها به محاکم قضایی و حتی دیوان عالی آمریکا رجوع نموده اند، اما تا به امروز موفقیت قابل توجهی کسب ننموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1287

به "نیوزویک: ترامپ از دو هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوزویک: ترامپ از دو هفته آینده فرایند ترک کاخ سفید را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید