نظری: در 7 سال گذشته از استقلال وعده شنیدم، مجبور شدم به AFC شکایت کنم، با 450 میلیون تومان آپارتمان هم رهن نمی دهند

به گزارش مجله عطر یاس، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در هفت سال گذشته از مسئولان این باشگاه وعده شنیدم و راهی جز شکایت برایم باقی نمانده بود.

نظری: در 7 سال گذشته از استقلال وعده شنیدم، مجبور شدم به AFC شکایت کنم، با 450 میلیون تومان آپارتمان هم رهن نمی دهند

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمدمهدی نظری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکایتش از باشگاه استقلال گفت: من بابت سال 92 مبلغ 450 میلیون تومان از باشگاه طلب دارم، در این سال ها از مسئولان باشگاه تنها وعده و وعید شنیدم و متاسفانه طلبم را نگرفتم. استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و هرگز دوست دنداشتم شکایت کنم، اما در ایران معمولا بازیکنان برای دریافت حق و حقوق شان با مشکل روبرو می شوند.

وی اضافه نمود: من به AFC نامه زدم و شکایتم را ارائه کردم. چند وقت دیگر هم برای راستی آزمایی قرار است نماینده های AFC به ایران بیایند تا به نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بدهند و طبیعتا باشگاه ها نباید بدهکار باشند. این طلب مربوط به 7 سال پیش است که آن موقع می توانستم یه آپارتمان بخرم، اما الان با این پول آپارتمان را به صورت رهن هم نمی دهند. رهن آپارتمانم در سال گذشته 300 میلیون بود که الان برای تمدید 470 میلیون می خواهند. اگر این طلب را همان زمان می گرفتم، از لحاظ اقتصادی خیلی به سودم بود. امیدوارم که در نهایت باشگاه استقلال طلب مرا پرداخت کند.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد شرایط مبهم برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: الان بازیکنان شرایط بدنی خوبی ندارند و بازی ها هم قرار است فشرده برگزار گردد. از طرفی خطر بیماری کرونا همه ما و خانواده های مان را تهدید می نماید و باشگاه ها هم نمی توانند پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند. مسئله مهم دیگر هم این است که ما نباید لیگ فصل بعد را از دست بدهیم، فکر می کنم در این شرایط تعطیلی لیگ تصمیم خوبی است. البته اینکه قرار است تیم قهرمان معرفی گردد یا اینکه سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرد، یک موضوع جداگانه است و ما در این زمینه تصمیم گیرنده نیستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 890

به "نظری: در 7 سال گذشته از استقلال وعده شنیدم، مجبور شدم به AFC شکایت کنم، با 450 میلیون تومان آپارتمان هم رهن نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: در 7 سال گذشته از استقلال وعده شنیدم، مجبور شدم به AFC شکایت کنم، با 450 میلیون تومان آپارتمان هم رهن نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید