ستاره پرسپولیس؛ غریبه بامعرفت!

به گزارش مجله عطر یاس، بشار رسن هافبک عراقی و سابق تیم پرسپولیس پس از ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شد و تا چند روز آینده نیز تیم بعدی خود را انتخاب خواهد نمود. این بازیکن عراقی در تابستان هم قصد جدایی از پرسپولیس را داشت و حتی یک ویدئوی احساسی برای طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی منتشر کرد و از آن ها خواست تا با جدایی اش موافقت نمایند. در نهایت، اما به خاطر دلخوری طرفداران پرسپولیس و همچنین مخالفت مدیران این باشگاه بشار رسن ماند تا معرفت خود را ثابت کند و بعد از فینال آسیا از جمع سرخپوشان ایران جدا گردد در حالی که به راحتی می توانست با نیامدن به تمرین پرسپولیس کار را به فیفا بکشاند و با پرداخت مبلغ رضایت نامه قرارداد خود را فسخ کند.

ستاره پرسپولیس؛ غریبه بامعرفت!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

در سال های اخیر بازیکنان ایرانی بسیار زیادی بوده اند که با دریافت پیشنهاد اقتصادی مناسب در بدترین شرایط ممکن استقلال و پرسپولیس را رها نموده اند و ناراحتی هواداران هم برای آن ها چندان مهم نبوده است. چیزی که در خصوص اغلب این بازیکنان بی معرفت مشترک است سرنوشت فوتبالی نه چندان مطلوب آن هاست.

استقلال

فرهاد مجیدی یک بار به عنوان بازیکن و یک بار هم به عنوان مربی تیمی که ادعا می نماید عاشقش است را تنها گذاشت در حالی که وجودش شرایط را کاملا به نفع استقلال تغییر می داد. به یاد داریم که در سال های نه چندان دور خسرو حیدری، مجتبی جباری و مهدی رحمتی به خاطر دریافت پیشنهاد بهتر از سپاهان از جمع آبی پوشان جدا شدند.

در همین سال های نزدیک تر کاوه رضایی تنها با یک فصل بازی در استقلال این تیم را ترک کرد در حالی که آبی پوشان شدیدا به او احتیاج داشتند و او می توانست رفتن به اروپا را یک سال به تاخیر بیاندازد. مجید حسینی و اللهیار صیادمنش جوانانی بودند که در استقلال چهره شدند، اما خیلی زود ساز جدایی کوک کردند و راهی ترکیه شدند. این دو می توانستند راه مهدی قایدی را پیش بگیرند و پس از ادای دین به باشگاه استقلال انتظار یک انتقال رویایی تر را بکشند. اتفاقی که قطعاً برای مهدی قایدی رخ خواهد داد.

امید ابراهیمی هم که لقب فرمانده استقلال را یدک می کشید به خاطر پول این باشگاه را ترک کرد و همان طور که پیداست پیشرفت آنچنانی در فوتبال وی رخ نداده است و اگر او به استقلال وفادار می بود قطعاً در فوتبال و شخصیت فوتبالی اش پیشرفت بیشتری می کرد. علی کریمی آخرین بازیکنی بود که قدر پیراهن استقلال را ندانست و باشگاهی که مجدداً او را شکوفا نموده بود را به خاطر پول بیشتر ترک کرد در حالی که می دانست در پست او آبی پوشان جانشین مناسبی ندارند.

پرسپولیس

شاید تعداد بی معرفت های پرسپولیس به مراتب از رقیب سنتی خود بیشتر باشد. هواداران پرسپولیس به خوبی به یاد دارند که فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری هنگامی پنجره جابجایی بسته بود چطور پشت تیم را خالی نموده و از جمع قرمزپوشان جدا شدند. بدون شک اگر هر کدام از این سه بازیکن پرسپولیس را ترک نمی کردند، می توانستند یاری نمایند تا برانکو به جای نایب قهرمانی اولین ستاره آسیایی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

سروش رفیعی یکی دیگر از بازیکنانی بود که پرسپولیس را در اوج آمادگی ترک کرد و هنگامی که با افت کیفیت شدیدی روبرو شد تصمیم به بازگشت گرفت. علی علیپور و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که با وجود آگاهی از مسائل پرسپولیس و پیش رو بودن لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه پر هوادار گرفتند و حالا اصلاً شرایط خوبی را در تیم هایشان تجربه نمی نمایند.

مهدی طارمی یکی از بازیکنانی بود که بی معرفتی را در حق پرسپولیس تمام کرد و با اینکه خودش مسبب بسته شدن پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس بود در میانه فصل این تیم را ترک کرد تا ضربه بزرگی به تیمی که ادعای دوست داشتنش را داشت، بزند.

اما گل سرسبد تمام بی معرفت ها که روی هرچه متعصب را سفید نموده شجاع خلیل زاده نام دارد. مدافع سابق سرخپوشان با علم به اینکه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و پنجره این باشگاه هم بسته است به بهانه اختلاف با رسول پناه این تیم را ترک کرد در حالی که بسیاری از بازیکنان دیگر پرسپولیس هم با سرپرست باشگاه مشکل داشتند، اما به خاطر عشق به پیراهن پرسپولیس در این تیم ماندند. شجاع خلیل زاده علاوه بر جدایی از جمع قرمزپوشان حرکت بدتری هم انجام داد و با بوسیدن لوگوی الریان هواداران پرسپولیس را شدیدا آزرده خاطر کرد.

منبع:آی اسپرت

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1296

به "ستاره پرسپولیس؛ غریبه بامعرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس؛ غریبه بامعرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید