نخستین کنسرت پساکرونایی حامی برگزار می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، تهران (پانا) - حمید حامی که به تازگی پس از هفت سال سکوت، آلبوم نارنج و ترنج را منتشر نموده است، نخستین کنسرت پساکرونایی خود را 12 بهمن ماه امسال برگزار می نماید.

نخستین کنسرت پساکرونایی حامی برگزار می گردد

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، حامی در دو سانس 18:30 و 21:30 روز سه شنبه 12 بهمن ماه در سالن همایش ایرانیان میزبان مخاطبانش خواهد بود.

پیش ازاین قرار بود کنسرت حامی در سانس 21:30 برگزار گردد اما به علت استقبال علاقه مندان، این اجرا برای یک سانس دیگر نیز تمدید شد.

بلیت فروشی سانس 18:30 این کنسرت نیز در سایت ایران کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند بلیت های سانس نو را خریداری نمایند.

حسن قنواتی نژاد، تهیه نماینده این اجرا که طی سال ها فعالیت در عرصه موسیقی، سابقه همکاری با خوانندگان متعددی را داشته، ضمن اعلام برگزاری کنسرت حامی در تهران از آغاز همکاری با این خواننده اطلاع داد.

نخستین کنسرت حامی بعد از شیوع ویروس کرونا، 12 بهمن امسال در سالن همایش ایرانیان به همت موسسه فرهنگی هنری نای و نی و تهیه نمایندگی حسن قنواتی نژاد برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، نارنج و ترنج هشتمین آلبوم حمید حامی به علت استقبال مخاطبان موسیقی به تیراژ دوم رسیده است و هم زمان با انتشار تیراژ نو، موزیک ویدیو پشیمون نیستم از این آلبوم نیز منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1925

به "نخستین کنسرت پساکرونایی حامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین کنسرت پساکرونایی حامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید